keskiviikko 25. toukokuuta 2011

Tukkajekkuja

Eilen mulla oli pitkäpäivä. Mä heräsin aamusta jo klo 9, joten suuntasin puol 10 syketunnille, jossa rääkkäsin itteni henkihieveriin 45minuutin aikana. Sen jälkeen menin kouluun, jossa olikin koulun viimeinen asiakaspalvelu! ah vihdoin!
Koulua kesti sitten tosissaan 12-18 ja mulla oli kaksi asiakasta ja molemmat halus värin ja leikkauksen. Mun hamikseni vaa molemmat leikkaukset oli tarkkoja polkkamalleja ja aijai ku meinas savut nousta korvista. Noh, molemmat asiakkaat lähti hymyillen ja se on pääasia :)

Koulun jälkeen mä sitten menin vielä leikkaamaan isin tukan, mikä oli super vaikeeta kun käytössä oli partakone oikean koneen sijaan, tupeesauskampa  leikkauskamman sijaan ja sitten oli normaalisti leikkaus- ja muotoilusakset.
Noh kyseistä tukkaa leikkasin sitten tunnin, mutta hyvä tuli!
Sen jälkeen mä sitten talsinkin poikaystävälle (paitsi eka kävin kaupassa) ja kello näyttikin jo melkolailla kahdeksaa. Reippaana tyttönä mä sitten vielä napsautin saunan päälle ja tiskasin armottoman tiskivuoren ja sitten saunaan.
Voitte varmasti vaan kuvitella, kuinka en saanut yöllä kun vasta 2 unta, koska jalkoja kolotti niin paljon.

Tänään oli onneksi paljon rennompi päivä, sillä me duunattiin koulussa omia hiuksia :) Värjäystä, leikkausta, hoitoja.. iha mitä ikinä haluttiinkaan!
Mä otin värin ja latvoihin kunnon inner efect  (goldwellin) hoidon, koska mun latvat on nyt niin kuivat ja vaurioituneet niistä vaalenteluista parisen kuukautta sitten kun vaihoin mustasta punaseen.
Ja kuten aina, musta inner efect toimii todellakin!:) Kesän jälkeen pakko mennä ottamaan sellanen koululle, kun eihä se maksa melekin mitään! (about 8-10e sis. päähierontaa<3)

Anyway, väristä tuli tasanen ja oikeilla aineilla sekä softerilla(kuivauspää föönissä), saatiin taiottua mun luonnonkihara esiin :)
Otin kuvankin, että näätte miten kihara mun tukka osaa olla! Vertailuks laitoin kuvaa aamulta, missä oli mun tukka kuivunu ihan normaalisti saunan jälkeen ilman mitään tuotteita tai föönejä.
Mutta aika kivasti tosiaan saatiin mun kihara esiin :)
Kiitos muuten Nooralle kun jaksoi värkkää mun tukkaa valmistujais- ja kesäkuntoon :3


oon hiuksii nyt super tyytyväinen :)
Tänään myös kävin harjottelemassa bilistä ja olin edistynyt viimekertaseen, jee!
Nyt meen syömään uusia pottuja ja pihvejä, nom :3

2 kommenttia:

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!