perjantai 20. toukokuuta 2011

Olen elossa!

Mä pahoittelen syvästi oksettavan pitkää postaustaukoa.. mulla on ollut vaan kiire, eli todellakaan ei ole postausideoista kiinni!
Pitäisi kirjoittaa laivareisssusta (kuhan saan kuvia), synttäreistäni jaja uusimmista ostoksistani sekä maailman ihanimmasta synttärilahjasta poikaystävältäni ♥ (toki muidenki lahjat oli aivan ihania ja olin jokaisesta tosi otettu ;__; Varsinkin äitin lahjasta, eli urheilukamoista ja kommetnista "että voisit sinäki vähä treenaa" :---D ihanan vinkkaava äiti?:---D <3.
Toivottavasti voin myös joskus eli huomenna kirjoittaa lottovoitostani eli 8miljoonaa ;) Mä pyytäisin että pidätte mulle peukkuja, mutta tuskimpa.
Noh, tsemii kaikilee lottaajille ainaki mun puolesta, tarjootteha mulle ripsiepidennykset jos voitatte koko jättipotin?:) (nii ja kanssa hiustenpidennykset jaja....)

Ja uskokaa oikeesti et mulla pitää kiirettä! Tänäänkin oli reilu 16h päivä ja huomisesta en oo iha varma, koitan kuitenkin nousta jo ajoissa salille että ehtisi postailemaan....
Kuviaki pitäisi koittaa sitten ehtiä ottamaan huomenna, ja värjäämää kaverin (sekä omaa) tukkaa ja pelaamaa bilistä.... huh huh!

Nii alotin muuten biliksenki peluun! Mun poikaystävä on harrastanu kyseistä lajia 11vuotta nii se on aika hyvä opettaja ja vielä sikke komee ja mukava ;) Nyt on 3 oppipäivää takana ja tuntuu että oon kokoajan vaan huonompi! haha :D No onneksi sisua löytyy molemmilta, oppilaalta ja opettajalta!

Mutta palailaan huomenna, ellei tule sitä maailmanloppua tai mulla taas tikitä kello liian lujaa vauhtia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!