perjantai 2. syyskuuta 2011

Hurjaa vääryyttä

Musta vaan on niin väärin, että kun tänään pitäisi lähteä Tampereelle, niin mun tauti vaan keljuilee mulle ja pahenee.
Aamulla mä heräsin ihan ok vointisena, lukuunottamatta tätä hikoilua, mitä mulla on aina jos oon kipeenä. Terkkarille suuntaus ja pyytämään lisää saikkua, sillä mulla oli eilen 37.6 astetta vaikka mitään en ollu tehny paitsi syöny ja istunu! Noh, onneks siellä heti kirjotettiin lappu lisäaikaa, koska joskus niiden kanssa joutuu tappelemaan joku 10minuuttia ja sanomaan niile että oikeesti on kipeä ja ei jaksa.

Terkkarin jälkeen menin kouluun hakemaan Essiä tunnilta ja mentiin sitten syömään hamppareita, joiden takia kouluun vielä raahauduin (ja budjettiystävällistä syödä koulussa hehe).

Mutta sitten! Auta armias kun tulin Tantulle takasi ja lötkähin sängylle. Hikoilu loppu aika nopeesti ja iho oli tuli kuuma sekä olo alko heikentymään. Tansku sitten pusutteli ja hali mut ja lähti töihin, jonka jälkeen mä alkoinkin melki heti nukkumaan, koska alkoi väsyttämäänkin kauheesti!

Nyt äsken heräsin tunnin päiväunien jälkeen ja huimas,päätä särki ja melkein teki mieli itkeä kun oli huono olo (vaikkei mikään hirmu kuumeinen, eikä nenäkään ollut tukossa?) Tosin, mä oon sellanen, että sitten osaan veikkaa että mulla on kuumetta kun on oikeesti reilusti yli 38, melki se 39! Joten.. enpä tiedä paljonhan mittari nyt näyttäis!

No äsken otin ibumaxin ja mehukattia ison lasin, että saan lääkettä ja sokeria kehoon (=energiaa.)
Musta ois idioottimaista karpata kipeenä, hyh!
Mutta nyt alan pakkaa, sillä äiti hakee mut kohta kotiin missä sitten laittaudun ja sitten uhmataan maailmaa ja kohti Tampereen omppuhotellia Ikean kautta! Ja voih, kun haluun pakosti käydä JC:n outlet myymälässäkin!

Mukavat päivänjatkot kaikille!:) Minäkin aion pitää mukavaa, sillä mikään kuume ei mua estele! Onhan särkylääkkeet keksitty ;)

Ps. Pahoittelen jos joku näkee mut sitten Tampereella! Mä koitan laittautua mut kuumeilun takia voin näyttää aika... hurmaavalta :')

1 kommentti:

  1. Voih, toivottavasti jakselet silti loppupäivän hyvin! :)

    VastaaPoista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!