torstai 1. syyskuuta 2011

Viikonloppuna Tampere!

Eli huomenna mä lähden kohti Tamperetta, sillä launantaina (ja sunnuntainakin) on tapahtuma nimeltä "Tracon",joka aika useasti mielletään "Japanifanien" yhteiseksi tapahtumaksi, mutta minä menen katsomaan sinne erästä henkilöä!
Kyseessähän on Yoshihiro Takahashi!  Takahashi on tehnyt nääs sarjan, joka on kiehtonut mua kuusi vuotiaasta asti, eli 13 vuotta ja kyseessähän on aika monen tuntema: Hopeanuoli! (ginga nagareboshi gin/silver fang.)
Mä oon oikeesti aika innoissani, koska en koskaan ois voinut edes kuvitella, että nään hopeanuolen "Isän"! Mä myös odotan innolla, onkohan siellä myynnissä kaikkea hopeanuolikrääsää pilvinpimein :3 Hopeanuolipehmolelu ois maailman siisteintä saada ja tiedän että äiti mulle sellasen kustantaa jos se on liian kallis mun kukkarolle!



Asiasta kukkaruukkuun eli kriiseihin!

1. Mun tukka. Tätä pitäis oikeesti leikata runsaasti, koska raukan latvat on niin murenevaa sorttia, ettei tukka jaksa pidentyä kun latvat murenee nopeemmin kuin laki sallii :( Joten nyt BAM kuvitelkaa mulle suunnilleen joku napakka kerrostettu polkkatukka ja laitetaan väriksi suklaanruskea. Onko mahdottomuus kuvitella tälläistä?

2. Ikäkriisi. Oh god guys! Mä oon kohta 20. Okeiokei siihen on vielä melkein vuosi, mutta toukokuussa totuus iskee päin kasvoja. En oo enää teini? Miten mustakin taiotaan nainen? Voi herräisä....

Illalla palailen sitten palkintojeni kanssa tänne blogin puolelle! Nauttikaa nyt postauksista kun mulla on aikaa niitä väkertää. :)

pst, kiinnostaisiko teitä postaus, johon saisitte iskeä kysymyksiä ja sitten vastaisin niihin parin päivän-viikon päästä?:)

4 kommenttia:

  1. No jos tommosen suklaanruskeen victoriabeckham-polkkatukan napsaset niin sieltähän se uranainen kumpuaa! :D (ps ei ole mahdotonta kuvitella, vois sopii!)

    VastaaPoista
  2. Ano: haha, jotenkin nii energinen kommentti oli tuo et tuli hymy huulille! Ja totta puhut,siinä ainakin naisellistuis todennäkösesti pari astetta hujauksessa ;)

    VastaaPoista
  3. Täytyy sanoa, että tyyli muuttuis aika rajusti. :D Saattais sopiakkin, kunhan ei oo sitten liian tätimäinen. (; Ja tees ihmeessä sellainen postaus!! :D

    VastaaPoista
  4. Marie: muuttuis joo :D Ja pyrin tekee sporttisen lookin :) Siks kerrostusta! Ja selevä!:)

    VastaaPoista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!