maanantai 10. lokakuuta 2011

Pitkiä päiviä

Äsken aloin miettimään isoa kuppia kahvia keittäessäni, että miten ihmeessä tulen selviämään Tahkon 8-12h päivistä kun jo lähemmäs 6 tunnin työpäivän jälkeen on ihan liikaa kahvin tarpeessa!

Onneksi satuin tuijottamaan kelloa enemmän kuin vilaukselta, sillä tajusin, että kun koulupäivä lasketaan mukaan on mulla ollut tähän mennessä 10.5 tunnin päivä ja töissä pidin tasan yhden tauon, koulussa kaksi (toinen oli ruokailu)

Nyt mä vielä menen treenaamaan ja vaikka olen rättipoikkiväsynyt illalla, jaksan taas huomenna.

Johtopäätös: Tahkolla varmasti menee kahvia, muttei loppuunpalamista tule!:)

Huomasin myös tänään, tai oikeastaan valaistuin siitä, kuinka tärkeää on säännöllinen syöminen. Mulla näköjään laskee verensokerit heti sen 3-4h syömättömyyden jälkeen ja alkaa hieman heikottaa! Onneksi saa tankata ennen reeniä :)

Nyt mukavaa alkuviikkoa kaikille, koitetaan nauttia, vaikka sää ainakin tänään on ollut tosi masentava, blah!

1 kommentti:

  1. Mulla on sulle jotain mun blogissa: http://kirsinkuntopiiri.blogspot.com/2011/10/tunnustus-ja-viikonlopun-ruokavinkki.html

    :)

    VastaaPoista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!