maanantai 26. joulukuuta 2011

Tyhmä nuha, mene jo!

Parinkin päivän sairastelu tuntuu ikävältä, jos silti pitää tehdä 6-8h päiviä töissä ja käyttää koiraa ulkona. Buranan voimalla eteenpäin!

Tosin, pakkohan sitä töissä on käydä, sillä mulla on iskemässä päälle shoppailuhinku ja onhan se totta, että pian alet räjähtää käsiin.. niimpäniin.

Huomenna mulla on vapaata ja ajattelin hoitaa tämän räkätaudin pois :) Sitten voisi 28-29.pvä käydä vaikka salilla vähän sulattelemassa joulusuklaita! (mitä onkin nautittu aivan liikaa :D)
Myös kuvia voisin ottaa, sillä tukan värikin on muuttunut jo melko aikaa sitten ja juurikasvuakin alkaa olla pian häiritsevästi! Joten ehkäpä mä nyt otan itteeni niskasta kiinni ja kuvautan itteeni!

Eipä mulla sitten muuta, arki kun menee töitä tehden, mutta ihan viihtyisää hommaa se on. :)

Joulukin meni tosiaan töissä tiskaten 7.5h, mutta sain joulufiiliksen onneksi edes aamuksi, kun söin riisipuuroa ja avasin lahjat :)

Mites teidän joulu meni?
Ja kiinnostaisiko  teitä nähdä mitä sain lahjaksi?

Nyt hyvää loppulomaa niille, joille on lomaa suotu! :)

2 kommenttia:

  1. Olisi todella mukavaa nähdä, mitä sä saitkaan lahjaksi. (;

    VastaaPoista
  2. Marie: Sittenpä pitää kuvauttaa ne. :) Tosin vielä jonkiverran on Jyväskylässä, mutta osan olen jo saanut!

    VastaaPoista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!