torstai 29. joulukuuta 2011

Tyhmä pimeys ja bloggaamisen hinku sekä kysymyksiä teille!

Ennen jouluaattoa mulla oli laittoman pitkä postaustauko, johtuen muutosta ja uusista maisemista. Kaikkeen piti tottua ja väsytti.

Nyt on energiaa ja haluisin taas vaan postailla ja ottaa kuvia ja jutskailla teille kommenttiboksin kautta.. mutta siinä on se yksi iso MUTTA:
Tuolla ulkona on nykyään niin pimeää, että millonkas minä niitä kuvia räpsin? Tantulla on Nikonin D200-järkkäri, jolla pitäisi onnistua, mutta eihä tämmönen amatööri osaa käyttää kun niitä amatöörijärkkäreitä, joten siksi kuvista ehkä tulee huonoja.. höh.

Nyt kysynkin teiltä, onko teillä mielenkiintoa lukea postauksia, vaikkei niissä olisikaan kuvia? Itse en tykkää kuvattomista postauksista, mutta johonkin tätä hinkua on pakko purkaa!

Joululahja-postauksesta sen verta, että päätin odotella loputkin joululahjat ennenkuin ne kuvautan :) Ja mun tukkakuontalo on saatava kuvautettua!! Ehkäpä sitten 2.1 kun mulla on v-vapaa töistä eli varma vapaapäivä ;)

Ps. Huvittaisko teitä nähä mua mun "kauppias hoitaa homman"- työasussa? haha, no S-ketjulla mä oon, mut mulle tulee aina nii innokas kauppias-olo kun saan työvaatteet päälle!!

Pps. Olisikohan ulkoasun vaihto paikallaan? On melko kesänen :D
Isketääs loppuun sitten vielä vanha kuva kesältä ja illistetään sillä pimeydelle ja mun laiskuudelle ;)

3 kommenttia:

  1. Juu, tämä on ihan hirveätä aikaa, kun pitäisi kuvata juuri aamupäivästä, että olisi valoa, mutta eihän silloin juuri pääse kuvailemaan. D: Odotellen kevättä... :D
    Itse en usein jaksa lukea kuvattomia postauksia, mutta pitää tunnustaa, että sun pölinöitä viitsii lukea vaikka kuvattomana. :D
    Ja olisi ihan liian hauskaa nähdä sut työkuteissa. :DD

    VastaaPoista
  2. kyllä sun kuulumisia voi lukea ilman kuviakin :)♥

    VastaaPoista
  3. Marie: No niimpä!! Onneks kevääseen on enää.. vaivaset 4kk?:D
    Ja voi kiitos! Ihanasti sanottu, ehkäpä mä sitten alan taas postailemaan paristi-kolmesti viikkoon ;) Ja huomennahan mä töihin meen, pitääpi ehkä kuvauttaa jos pukkarin valaistus sen sallii :D

    Elina: Voi kiitos.<3 Sitten pitääpi postailla:)

    VastaaPoista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!