lauantai 30. huhtikuuta 2011

kevätflunssa

Onko kevätflunssa ees yhteen?
Joka tapauksessa, nallekarkit ei tosiaan mene aina tasan. Mä olin just saanu alotettua kunnon treeniputken ja pääsemässä vauhtii ja nyt on vappukin, niin tottakai piti herätä nokka tukossa, mietinkin millon se flunssa iskee ku oli kurkku ollu kipee jo jonku viikon!


Joka tapauksessa, nyt mä makoilen kotona ja oon tietty koneella ja tuijotan telkkaria, mut en mitään muuta!
Keskiviikkona mun pitää olla huippukunnossa, koska laiva kutsuu ja sitäkautta myös torstaina on vaa pari tuntia aikaa kiertää Tukholman kauppoja sekä juhlia kavereiden kanssa se ke-to ja kestää koulussa vielä pe, ilman että näyttää zombilta. Kiire tulee parantua!
Muuten, kun oon sinne Ruotsiin menossa, niin tietääkö joku jotain must check- kauppoja Ruotsissa?
Koska tosiaan aikaa on sitten vain rajallisesti, niin ois etukäteen kätsy tietää minne kannattaa kiitää tukka takana- vauhdilla! (ja jos niitä osotteitaki tiiätte, nii ois kiva!)

onko kesässä mitään parempaa kuin pehmis?


Tulevalla reissulla muuten koitan ottaa sitten mahd. paljon kuvia (jos ne on julkaisukelpoisia... :D)
HA! Ostin muuten toissapäivänä adidaksen "hupparin ilman huppua"-tsydeemin kun se oli vaan cittarin kauppakeskuksen top-sportin avajaistarjous ja maksoi vain 25e 55e sijaan! (selitinkö tarpeeks vaikeesti?)
mutta koska oon niin tukkonen, en ainakaan vielä lisäile kuvaa... koitan illaksi saada sen!
Piristykseksi laitoin kuitenkin postaukseen viimeviikkoisia kuvia :) (johon opin nyt vasta iskemään nuo kuvatekstit oikein.....)

Hyvää vappua kaikille!:)

Noora :)

7 kommenttia:

  1. itellä kans flunssa, kiva oli torstaina olla valintakokeissa mikkelissä iha tukossa ja ääni lähteneenä :-D onneks nyt on vähä parempi olo, pääsee vähä juhlistaa tätä vappua !

    VastaaPoista
  2. -d: voi !:( nojoo mäki lähen vissii käymää parilla ku kaverit taivutteli:D varmaa kyl vaa vettä juon...

    VastaaPoista
  3. Ihan kauheeta tulla kevätflunssaan. :( Mä toivon, että se jää mulla sairastamatta, ku oon ollu tänä vuonna sängynpohjalla niin monen jutun takia. D: Eiköhän allergiat pistä niiskuttaa ihan tarpeeks.

    Parane rakas! <3 Ja hyvää vappua!

    VastaaPoista
  4. Nora: nii on:( onneks tää tauti on pia poissa:O paljo parempi olo ku eile:)
    Ja toivotaa ettet sairastu :<

    Kiitos ja hyvät vaput sinnekki Norasein<3

    VastaaPoista
  5. mokkapala XDDD<3 eikä ! muistatsä muaa !?!?!?<3

    VastaaPoista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!