torstai 7. heinäkuuta 2011

Hejsaaaan :)

Mua kauhistuttaa kui kaua siitä on taas aikaa ku oon päivitelly! Blaaah oon laiska näin kesähelteillä ja inspistä vaikee löytää :(

Mä nykyää vaa skarppaan mun herkkulakkoon, koska se on yllättävän vaikeeta mulle, mutta ainaki seuraava viiko ma-ti teen jotain jänskää nii vois vaikka kuvailla tänne mun ostoksia!!
Ja seuraavan viikon la brassa on myös ANTTI TUISKUUU !! :D Mistä tulikin mieleen että missäs mun satamayö-postaus viipyy...nii missä? Sitä voin kysyy iteltäni ja huono omatunto rupes sätii mua just nyt.
Noh jospa sen ehtis tehä tänään tai huomenna :)

Loppukuusta on myös täällä Jyväskylässä rallit ja juu, lupaan kantaa kameraa mukana ja räpsiä heilahtaneita kuvia!
Myös tänäkesänä pitäis tehdä vielä tampereen reissu eli sieltäkin ois luvassa sitten jotaki kuvia :)

Nyt saatte vaan kasan selittelyjä ja kuvattoman postauksen... how great is dat?

Ja mä rukoilen: antakaa mulle postausideoita!

Hyvät päivänjatkot:)

6 kommenttia:

  1. ennoo lukenu sun blogia kokonaan, mut jos ettoo tehny ennen ni voisit tehä semmosen et ottaisit kuvia sun lempipaikoista!:)

    VastaaPoista
  2. Ano: Hei toi on hyvä ja vielä helposti toteutettava idea!:)

    VastaaPoista
  3. on kiva nähä mimmosista paikoista muut ihmiset tykkää :) tosa on kyl se, et jos lempparipaikat onki vaik toisella puolella suomee ni ei ehkä oo kätevin mut si voi laittaa omasta kotikaupungista ne lempparit:D tykkäätkö tehä enemmän kuvallisia vai kirjotella?:)

    VastaaPoista
  4. Ano: Niimpä :) Lemppariahan on ollu jotkut thaimaan ostarit ja vaikka italian illat,mut niistä on hankala saada kuvaa :D
    Ja tykkään ite postauksista mitkä on kuvarikkaita, mutta mä oon nii laiska kuvaamaan ja mulla on vielä surkee kamera niii bahh D:
    Eli enimmäkseen kirjottelen, vaikka haluisin asian olevan toistepäin!

    VastaaPoista
  5. Joskus isommalla ajalla tee "kollaasi" ittestäs, kuvia pienestä nykyhetkeen ja vähän selitystä, että tän ikäsenä tällästä ja niin edelleen. :D Jaksas nyt vaan kuvailla, kuvat tuo postauksiin kivaa fiilistä. ;) Mikä kamera sulla on, jos se nyt niin surkea on? :D

    VastaaPoista
  6. Maria: Joo tuo mun oiski pitäny tehdä.. pitäis vaa vanha kone saada auki ku siellä ne kuvat on mut raasu on nii vanha etten mee takuuseen aukeeko se:D Ja joo nii vaa pitäis jaksaa kuvailla! Mä en ees muista tällähetkellä mikä kamera se on, mutta sain sen rippilahjaks ja sillonki oli vaa parisadan euron pokkari et siitä voipi päätellä:D

    VastaaPoista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!