keskiviikko 27. heinäkuuta 2011

Helsinki ja shoppailut

Eli tänään suunnattiin äiti,äitin miesystävä, sisko ja minä Helsinkiin shoppailemaan loppurysäyksissä ;) Rahaa mulla paloi abouttiarallaa 100e, mutta nyt näätte mitä sillä sai ja mukana on jopa pari merkkituotetta, hui!

Pikemmittä puheitta alan pläsää mun ostoksia tähän :) Huomenna on muuten sitten Jyväskylässä rallihuumaa ja mulla on ladattu pokkari sitten mukana, yey!



                                    Kokopukutsydeemi: Ginatricot: 4.90e
                                  O.i.s-laukku, Aleksi 13, 17.90e


                                        Norsutoppi, Zara, 7.90e
                                           Rantamekko, Gina tricot, 2.90
                                  Just femalen luurankotoppi, Gallery, 27e
                                          Stupid Factoryn t-paita, Carlings, 19.90e
                                           Valkoiset shortis, Gina tricot, 4.90e

Että semmosia ostoksia :) Lisäksi ostin naamanpesuaineen ja dödön, mutta en niistä jaksa kuvaa julkaista:D
Ainaki luurankotopista joskus tulee parempaa kuvaa, sillä oon ihan rakastunu ja tuun käyttää!! En tullu siis maksaa turhaa tonneja! Kuvat on otettu siskon iphonel joten laatu on mitä on... 
Loppuun pari kevennyskuvaa mm. minun ja äitin turistikuva (mulla on siinä päällä mun viime stadin reissulta Spirit Storesta paita (14.90e) ja kengät Monkista (15e) :)
Ja sit vielä siskon ja mun pällistelykuvia. Enjoy ;)

                                     Turistit :D ps. mulla on muuten olemassa samanlaiset                       farkut kun äitillä! Kekäle, 20e!
                                                                   Fiksut.. :)
                                       Tässä me jopa yritettii olla kunnolla.. ihme velmuilijat!!

Toivottavasti nautite kuvapläsäyksestä ja ette oo mulle hirmu vihasia ku oon maailman laiskin bloggaaja :( Mutta mitäs piditte ostoksista?:) Ps. painakaa niitä niin kuvat kasvaa!!)

Hyvät illanjatkot kaikille. :)

ppppps. Sori kun nuo tekstit menee ku mitkäkin..argh!! Oon väsyny 13h päivästä ja siskon koneella en ala näpertelee kun tää on nii pienikin. Anteeksi, toivottavasti kestätte :(

4 kommenttia:

  1. 'painakaa niitä niin kuvat kasvaa' :-D ihanasti sanottu !

    VastaaPoista
  2. -d: Voi fiksuus... :D Mä en ehkä ees halua lukee koko merkintää, koska kirjotin sen nii väsyneenä, mut kiva jos joku tykkää mun vänkyrälauseista!:)

    VastaaPoista
  3. Ihania vaatteita löysit! :D Ottaisin itekki heti vaan jos saisin. ;) Ja mäkin huomasin tuon "painakaa niitä niin kuvat kasvaa"-kohdan, todella hauskasti sanottu. :)) Siinä vaiheessa kyllä hymy levisi huulille. :D

    VastaaPoista
  4. Marie: Jee kiitosta :) Ja pitäisköhä mun alkaa kirjottaa aina iltasin ku multatulee sit tommosia ihme lauseita?:D

    VastaaPoista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!