perjantai 1. heinäkuuta 2011

Aurinkoa, iltalenkkejä ja shoppailua.

Nuo 3 sanaa tiivistää mun parin päivän tekemiset. :)
Mulla ei tosiaan oo ollu mitään hirveetä intoa kuvailla uusia ostoksia tai muutenkaan tehdä mitään postattavan arvoista. Tuskin joka päivä haluutte kuulla että löllysinpä taas tänään ja illasta meinasin kuolla kuumuuteen hölkkälenkillä :D
Ja ei, mulla ei oo jussistakaa kerrottavaa, koska olin vaan kotona ja grillasin perheen kaa.

Tänään lähen ehkä pohjoseen jos jaksan et sais ajanvietettä ja viettää aikaa iskän kaa :)
Sitä ennen on kyllä luvassa klo 15 Minnan näkeminen ja siitä mennään sitten kuntomaailmaan riehumaan kiinteytys- ja coretunti!
Kotona ois illasta pihahommia jos en sinne pohjoseen lähde.

Sunnuntaina saatte maybe kuvia mun ostoksista kun Tanttu tulee himokselta töistä ja voi kuvailla mua :)

Hyviä kesäpäiviä kaikille, muistetaan nyt nauttia näistä kunnolla, vaikka yöt saattaa olla aika tuskasia!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!