keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Jyväskylä kuvina

Huomenta! Vo hitsiläinen, mä en oo sitten yhtään aamuihmisiä.. ja silti nykyinen työvuorolista näyttää aamuvuoroja aamuvuorojen perään :D Puol 7 herätys tuntuu aika kaameelta, mutta positiivistahan on, että pääsen tosi ajoissa töistä ja sitten kerkee tekemään kaikkea! Huomennakin mahdollisesti Kuopioon työpäivän jälkeen. :) Oltas menty jo tänään, mutta pitäis vähäniiku mennä salille. Tosin, eilenkin olin, että jos tänään ei pysty, niin Kuopio, here i come!

Mutta asiaan. Mun Jyväskylä-postaus vähän jäi, koska mitään kummaa ei tapahtunut, paitsi PT-tapaaminen, mistä kirjoitin mun toiseen blogiin ja miehen synttärit, mihin unohdin ottaa kameran, VAIKKA OLIN SELVÄNÄ! Vähänkö ärsyttää :( Noh, nyt sunnuntaina on pippalot ja lupailin olla kuvaajana, joten eiköhän sillon jotaki matskua tuu ;) Isken nyt parikuvaa Jyväskylänreissulta kuitenkin!

Tässä mun matkustusasu Tahko-Jkl. Takki Your Facen! Lemppari

Tätä kaveria oli parasta nähdä!!

Kaulassa Tanskun antama koru, vihdoin julkisuudessa!;) Love it!
Tässäkin lähdössä vasta Tahkolta.. hyvä järjestys hermanni.


No ompas tylsä shopping-asu!

Kerrankin olin ajoissa liikkeellä vapaapäivänä..

.. mutta oli niin ihana keli!

Haluun muuten samanlaisen kämpän ku isillä!
Elikkä näin. Aika köyhä kuvasaldo, pitäskö oppia panostamaan? Kuvat otettu Nikonin D200. Vielä niin paljon opettelemista sen kaa et huh huh!

Nyt mukavaa alkavaa keskiviikkoa kaikille! Pian on jo se viikonloppu teillä monilla! :)

2 kommenttia:

  1. Ihana pikkukoiruus! Meidän Epulta paljon terkkuja söpöliinille <3 ;D

    curiousnoora.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se on! Pikkunen sohvaperuna ;) Ja sanon, kunhan palaan Jyväskylään! Iitu on kyllä enempi kissojen kaveri, se ei oikei ymmärrä koirien päälle. Harmi, pikkuIitut ois ehkä mun ikuinen unelma... :)

      Poista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!