torstai 1. maaliskuuta 2012

WAU, JES! T. Voittaja ;)

Kuten otsikosta saattaakin päätellä, niin olen voittanut jotain! :) Tää päivä on ollut aivan totaalisen kaamea alusta asti ja äsken töistä kotiin tullessa, tuntui, ettei muu nyt auttaisi kun palata Jyväskylään äitin helmanalle piiloon eikä nähdä muita ihmisiä. Ainoastaan äitiä ja koiraani Iitua.

Noh, kyllä muuttu ääni kellossa ja huulten suunnat naamassa kun olin saanut s-postia Maybellineltä! Heillä oli hetki sitten FIT ME- kilpailu ja onni osu mun nilkkaan! VOI ONNELLISUUS! <3 Mun nykyinen meikkivoide on ainakin paria astetta liian tumma, joten toivon että uutukainen sopii, kunhan saapuu kotiin. :) Lupailen tehdä sitten postausta! Kiitos vielä Maybelline, pelastit päiväni!

8 kommenttia:

  1. Onnittelut voitosta! :DD

    VastaaPoista
  2. Pakko kysyä! Jos nimesi on Roosa, mistä tulee lempinimi Mokkis?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sen oon saanu gallerian nickistä [mokkapala] joskus vuonna -05 :)

      Poista
  3. Onnea hurjasti voitosta! Kelpaisi tuollainen palkinto itsellekin. :)

    Missingsparkles.com
    ARVONTA

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos. :) Ja hei, sitten vaan maybellinen facebook-sivuille osallistumaan! Vielä kerkiää hyvin!:) https://www.facebook.com/MaybellineSuomi?sk=app_278756102192895

      Poista
  4. Nuo Fit Me:n tuotteet ovat kyllä ihan huippuja! Tykästyin kovasti sarjan puuteriin ja seuraavaksi aion testailla tuota meikkivoidetta! :))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itsekkin haluisin päästä kokeilemaan. Tuotepaketti kun ei ole vielä saapunut mulle.. :( Muutankin jo alle 2vkon päästä yli 200km päähän nykyisestä postilaatikostani. Liekö jäävät kokonaan saamatta! :D

      Poista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!