sunnuntai 18. maaliskuuta 2012

töitä, unta, töitä, unta..

Noin tuo mun arki on menny jo tiistaista asti ja jatketaan vissii näin sitte torstaihin. TOSIN! Mulla oli tänään vaan 4h päivä, joten lasken tän päivän vapaaksi. :) Ilma on  ihana, mutta mun on mentävä pian nukkumaan ja antamaan kropan vähän levätä. Sanotaanko näin, että kunnianhimoisesta mielestä kärsii koko kroppa! Eli ite oon työvuoroni ottanut ja haluisin vain lisää, joka kuullostaa mustakin jos järjellä ajattelee niin aika hurjalta! Mutta toisaalta ei.. hih! Ehkä mua stressaa se, että alle kuukauden päästä oon todennäköisesti työtön ja haluankin tavallaan palaa loppuun koskien työntekoa. Ja no, töissä on mukavaa, pakko myöntää. :) Eilenkin oisin halunnu jäädä pitempään, mut kotia ne passitti, hah!

Mutta eipä mun elämässä nyt oikein mitään tapahdu.. ja eipä nää aivotkaan näköjään toimi, kun kattoo tätä kömpelöä tekstiä. Kävin mä muuten tänään kokeilee Onepiecen potkuria SkiMacissa ja onhan tuo aika söpöläinen, mutta vaan niin hitsin kallis.. 179e damn. :( 
Hehkee yliväsyny työnaama ja -tukka!


Nyt ihanaa sunnuntaita kaikille! :) Nauttikaa tuosta ihanasta kelistä, niin mäkin sängynpohjalla unissani. ;)

6 kommenttia:

  1. Aijai, onhan tuo haalari aika ihana!! :) Mä oon haaveillut omasta haalarista myös pitkään mutta enpä ole raaskinut ostaa vielä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii on!:) Ja joo, mäki taidan odotella ens talvee, jos ois vähä halvempia silloin nuo merkkihaalaritki.. :)

      Poista
  2. sulla vaikuttaa olevan mukava blogi ja kattelin tota sun toistaki blogia :) jään lukijaks!

    käy toki kattoo munki blogia ja jos miellyttää ni saa liittyä lukijaks :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! :) Ja apua, hävettää ihan, kuinka harvoin tätä nyt työkiireiltä päivittelen.. koitan parantaa tapani, no worries! Ja tervetuloa lämpimästi lukijaksi <3

      Pitänee käydä tsekkaamassa. :)

      Poista
  3. Toi OnePiece on niin söpö! Mä omistan sellaisen vaaleanpunaisena ja on kyllä maailman mukavin vaate :)

    http://www.ellataimi.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on! Ja voi ei, ihan epäreilua, mäkin haluan! Vaaleenpunasen tai sit ton kyseisen raitakuvioisen. :) Ehkä ensitalvena..

      Poista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!