maanantai 27. kesäkuuta 2011

What a beautiful day!

Ihanaa kun sateet on väistyny ja aurinko paistaa meille ainaki pari päivää :)
Nytki rustailen tätä postausta ulkona ottaen samalla aurinkoa, koska sisällä oleminen ei todellakaan kiinnosta. Tänään jos olen sisällä nii se on joko leffan tai kuntoilun takia :D

Tänää äiti lähti aleihin ja mä jäin kotii kököttää, on iha tyhmää ku pitää maksaa uus pilleripaketti just alejen aikaan, niin mun tuuria!
Noh, onneks äiti vähä lupaili Tampereen reissua mun herkkulakon jälkeen.. :) <3 Ja siellä on JCn outlet mistä varmasti löydän jotai kivaa >:) Onko muuten Tampereella mitään hyvää urheiluliikettä? Siellä ei vissii ainakaa oo Stadiumia niiku täällä?:O
Koska jos mä ny yhtään painooni pudotan, nii kyllä tottakai uudet liikuntavaatteet auttas sitä motivaatioo vaa jatkumaan ja jatkumaan!

Mulla on myös nykyään hirvee muuttointo ja opiskelujen lykkäys- suunnitelma jos vaan töitä saan. Vieläpä en paljasta mihin oon hakemassa, mutta Kuopion lähelle tai peräti kuopioon.. :) Siellä vois sitte puol vuotta- vuoden asustella ja muuttaa halutessaa takas Jykylää, koska opiskelupaikkaaha saa pitää itellää vuoden tekemättä siellä yhtään mitään. Sounds like a plan, eikö?:) Tosin, olisi väärin Essiä kohtaan vaa lähtä johki huitelee, ku ois tarkotus alottaa yhessä -95 kaa opiskelu :( <3

Mutta eipä mulla tähä erää muuta, nautitaa kaikki tästä ihanasta auringosta!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!