keskiviikko 3. elokuuta 2011

Hiuskriisi

Mulla on aivan älytön hiuskriisi.. musta tuntuu että mulla on kulahtanu punane rätti vaan päässä, jossa ei oo mitään muotoa.. :D
Fakta on että ei tää kulahtanu oo, mut tuo muodoton rätti ois aika naseva! Lisäks kaipaan jotai toista väriä, koska mulla on ollu nii kaua aina jotai raitaa! Tää mun tukka on vaa nii.. tylsä. Tosi epämua!

Oon nyt katellu eilen ja tänään hiuskuvia yhteensä varmaan 3-4h ja arvatkaa kui moni miellytti? Ehkä 3 ja niilläkin oli pitkätukka tai vaaleita kohtia hiuksissa mitkä ei tuu toteutumaan.

Mun pitäis siis lyhentää mun tukkaa reilusti, sillä tää on iha kaameessa kunnossa ja latvat katkeilee kokoajan :/ Niimpä joku 5cm pois tekis oikei hyvää tälle pehkolle, vaikka en haluiskaan leikata!

Tässä muutamia kuvia joita oon poiminu netistä, iha vaa inspistä tuomaan ja si joitakin oon aatellu ehkä itelleni jollaitapaa!












okei 11 kuvaa ja kuiha monta kuvaa oon selannu? Nuo on semmosia ok suht lyhkäsiä.

Nyt kysyn teiltä: sopiskoha mulle vähä tommone lyhyempi malli? Pyydän kaikkie mielipidettä sillä mulla o oikeesti maailman kamalain hiukriisi >:(

4 kommenttia:

  1. mä en uskaltais leikata ihan lyhyeks niinko toi kellä on musta-sininen tukka (siis sinuna uskaltais ko sul on noi pitkät hiuksetki !) :-O mut ton musta-sinisen alla olevat hiukset on hienot, jos sinuna jättäisin vähä pitemmiks, tai no en tiiä meneeks siinä sitte noitte hiusten idea :(

    VastaaPoista
  2. ton äskösen kommentin captha oli hyvä, "inuan" :D:D

    VastaaPoista
  3. Itelläki vähän samainen tilanne on, mutta koitetaan pärjätä. :--D Sulle saattais sopiakki vähän lyhyemmät, kuitenkin kannattaa leikata jos ne on huonokuntoiset latvoista. Nopeastihan ne sitten takaisin kasvaa, jos nyt ei sitten tykkääkkään. :) Näistä kuvista oikeastaan tykkään jokaisesta hiusmallista aika paljonkin. :D Voisin hyvin kuvitella sut esim. ensimmäisillä ja toisiksi viimeisimmillä hiuksilla. :) Sillai..hmm.. asennetta löytyy, muttei kuitenkaan oo mikään FLASH ja sut huomaa kilsan päästä. :--DD Ja punanen sopii sulle hyvin. :)) Toivottavasti nyt jotain keksit. <3

    VastaaPoista
  4. -d: Joo malli on kyllä liian lyhyt, mutta just tosta värjäyksestä tykkään ku seki pitäis uusintaa laittaa :D

    Marie: Nii, sikshä mä leikkaanki ja no, mulla oli kerra lyhyet ja ne oli aika jepa :) Mäki tykkään tosiaa kaikista noista, tosin mm. tuo sinisen ja mustan sekoitus pehko on ihan liian lyhyt. Ekasta oon sitä mieltä et vähän tylsä.. et siihne ois pakko keksii oma värimaailma! Ja tuo tokavika on mun lemppari... iha super ihana!<3 Muttaku tarkotuksena on saksia lyhyemmäks nii sitte kaipaisin pidennyksiä (myös pituuden takia) mutta noh.. ehkäpä se ois hyvä tavote tukka sitte 2-3vuode päähän;)

    VastaaPoista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!