sunnuntai 6. helmikuuta 2011

jos sul on jano suu auki aaah

Perjantaina mä laittauduin kauniiks (kuvia ei oo sen takia koska sillo oli jo nii pimee ku olin valmis...) ja olin kattomassa kavereide kanssa Petriä giglinissä. Se oli oikei mukava ilta, vaikka tunnin-puolentoista jonottelu oli vähä puuduttavaa ja sen jälkee vessajono, mutta sen jälkee sai jonku tosi hyvän juoman kurkusta alas nii helpotti!
Kavereita oli älyttömästi messissä :) Mari, Essi, Ansku; Karel, Tiitus, Elina, Tuija ja illan aikana tutustuin myös mm. Toniin jonka kanssa suojeltii toisiamme kiimasilta iskijöiltä, sillä kummatki on hyvässä parisuhteessa ja ällöt iskijät ei kiinnostanu (muutaku ilmasen juoman nimissä..) Mutta onneks ne karisti pois tyylii nii,että laitto vaa käden toise harteille, huh !

Mutta giglinissä tosiaa oltii sisällä 23 aikaa ja keikka alko joskus 1 maissa jote oli siin hetki aika bailaa ja menihä se aika nopeesti!
Sitte alko petri keikka ja mulla oli yllättävä hyvä paikka: baarijakkaran jalkapidikkeen päällä seisoin jote sain happea ja näin jotain sekä tukee otin ihmisten hartijoista!
Keikka oli sinänsä aika lame, sillä mä odotin vaa kahta biisiä: onko sulla pokkaa ja selvä päivä, mutta onneksi sain kuulla mitä halusin enkä maksanu iha turhaa 10e sisää ja 2.5e narikasta!

Keikan jälkee oikeestaa koko mun kaveriporukka lähti pois, koska giglin oli oksettavan täynnä.
Enne kotiin suunnistusta käytii moikkaa kyllä Sannia joka ryypiskeli Katseessa ja mä törmäsin samalla Nikoon ja vaihdoin kuulumisia, hitsi sitäki on ollu ikävä!
Näin myös jonkun jätkän, joka sano et oon ilkee ämmä ja anto mulle 7e sen takia? No vissii iha oki olla si ilkee ämmä :D

Olin kyl sikke ilone siitä rahasta,sillä sain mäkistä ruokaa! Tuplajuusto-ateria omnom (jota en kyl iha jaksanu syödä..) mutta pölötettii Tonin kaa kaikista mahollisista känniseikkailuista ja selvittii samalla hieman alkoholista,mikä oli iha positiivista enne nukkumaanmenoa.
Syönnin jälkee Tontsa si suuntas taksitolpalle ja mä lähin Tantulle nukkumaan ja ilokseni ruoka toi sen verra energiaa et pesin naaman ja hampaat,sekä laitoin tukan uniletille, joten ei ollu aamulla nii paha olo!
Yöllä Tanttu tuli sitte kotiinsa ja oli saanu saman oksutaudi mitä mulla oli, raasu :( Niimpä mä hoivasin sitä eilisen ja tänäänki yhtee asti päiväl ja si lähin kotii.

Kotii oli ihana tulla ku oli kalakeitto just valmistunu ja jälkkäriks runebergitorttu ja kahvia! naminami.
Illasta oli vielä juustokakkua, oh god, saa olla kyl viimone herkku hetkee sillä kevät ja kesä lähestyy ja mun tavote on puottaa 5kiloo enne sitä.. voisinki alottaa suklaalakolla jonka alotan tänää. Tämä kuukaus ilma suklaata, kiitooos :) Vois myös kokeilla viikkoa ilma lihaa, huuh hurjaa!
Mulle muutenki iski tänää yhtäkkiä armoton kuuluisa läski-ahistus, vaikka emmä mun kroppaa vihaa, mutta tätä fiilistä kylläki. Ehkäpä mun siis on taas aika ottaa itteeni niskasta kiinni ja suunnitella treenit ja syömiset niiku viime keväänä ja kesällä ja alkaa saamaa lisää tuloksia. Aika alkaa hyvästelemään tää talvihorros.

On muute ihanaa ku aistii kevään tulon ja tuntee ku elimistön patterit alkaa latautumaan, onko teillä ollu samanlaista tunnetta?


pssst. Torstaina hain mun ihka ekat farkkulegginsit Jimm&Jillistä jotka tilas mulle oikeen koon. Ihanaa palvelua, suosittelen kyl jykylässä käymää siel! Nii ystävälline ja auttavaine henkilökunta et varmasti palaan sinne iha vaa senki takia :) Kuvaa isken niitä leggareista si ku laiskuus nii sallii, mut ne o sikke hienot jee:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!