torstai 24. helmikuuta 2011

uus tukka ja pokat!

 Eilen mulla oli huippupäivä sen takia, että sain paljon uutta! Uusi tukka ja uudet lasit tekee musta iha erilaisen ihmisen näkösen ja mun mielestä jopa aikuisemman näkösen! Mitä mieltä te ootte?

Jos kiinnostaa miten mä oon saanu mustasta tollase viinipunase viikossa nii kerron ny tarkaa mil tein, tajusitte tai ette!
1. laitettii KCn color remover, joka siis rikko vähä värimolekyylejä mut ei vaalenna luonnohiusta, jote juurikasvu ei muuttunu mihkää! (tähä meni aikaa about 40min)
2. Kaksi vaalennuspesua goldwelli normaalilla vaalennusjauheella ja hapetteina käytettii 9% ja 12% eli aika tujukkaa mömmä, mut sitä kumminki laimennettii vedellä ja shampoolla, näi saatii vaalennettua mun tyvi aika tehokkaasi.. :---D (aikaa meni tähä kans joku 40-60min)
3. Iskettii päähän goldwellin SilkLift vaalennus, joka siison hellävarasempi ku norm. vaalennus mm. tehoseerumi takia ja tukka ei siis nii kärsiny:) hapetteena oli 6% ja 9% sekasi. Saatii pieni koiraoksennuspää luotua :) (mömmö oli päässä n.20min)
4. Viikon levon jälkee vaalennettii vielä kokoppää goldwelli iha normaalilla vaalennuksella ja hapetteena toimi 6% ja 9% sekasin. Ainetta pidettii päässä vaa joku 20min mun latvoje kunno vuoks ja saatii kyl vaalenee aika kivasti taas aikaan nähden!
5. Päähä iskettii goldwelli 6KR ja 7KR ja tukka veti ruskeeks ja tummens aika rutkasti lookkia... nice (K=kupari, R=Punane)
6. Yön yli tukka lepäs ja seuraavana päivänä iskettii vielä vähä ohuita raitoja silkliftillä taase ja hapetteena oli 6%, mömmä pidettii päässä hurjat 50min ja tukka sen takia muuttu vähä purkaks, mut päässä pysy! Ja onneks vaa ohuet raidat muuttu sellaseks :)
7. Koko päähä iskettii Elumenia jonka siis gildwell on luonut ja kysees o aika jepa tuote! Se on siis suoraväri,mut se kiinnittyy paremmi sen LOCK-aineen takia joka viel sitoo sen väri tukkaa kunnolla ja myös sille on oma shampoo joka auttaa sitä värii pysyy tukas. Aine annettii olla tukassa 30min,huuhdeltii pois sekä pestii kahesti ja si iskettii se LOCK ja se oli siinä 5min, jonka jälkee pestii pois ja iskettii hoitoaine!
Elumenista käytettii seuraavia värejä RR(=intesiivinen punainen) KP(=pinkki) KK (=intesiivinen kupari) ja RV(=punavioletti). RV:tä oli eniten ja se näkyy myös tukassa, mutta no can do. Hiljaa hyvä tulee :)

Tukasta puuttuu vielä malli kute huomaatte ja se tullaa leikkaamaa pian.. 





Tässä tosiaa si kuvaa lasien kanssa! Monille voi tulla yllätyksenä et mulla on lasit, mutta mulla on ollu ne jo 6. luokalta asti, oon vaa piilareiden palvoja, mut toivon et oppisin nyt useemmi käyttämään laseja!
Ja uskon et se tulee onnistumaa,koska pidän mun uusista laseista :) Niille tuli muute hintaa 169e.
Mut mitä mieltä ootte? sopiiko? C:










Psttt. Musta ei varmaan ikinä tuu täyspäiväistä korkkarikävelijää.

Mä eilen päätin aamulla olla hurja ja iskeä korkokengät jalkaan ja vaikka en ees kävellyt paljon, jalat huus hoosiannaa parin tunnin jälkeen (tosin en yhtään ihmettele, ku yht'äkkiä iskee jalkaa n.10cm korot ja yleensä tallustaa iloisesti feikki uggeilla, tennareilla tai hyppii iloisesti iskuvaimmennetuilla treenikengillä.)
Ehkäpä mun on vaa hyväksyttävä, että mä oon ikuisesti pikkunen poikatyttö. Mut, musta ois iha huippua osata kävellä korkkareilla hyvi keväällä, koska mulal o visio mun ulkoasusta kevääks ja muutenki valmistun keväällä ja mun valmistujaisissa kipittelen korkkareilla jopa 2päivää putkeen. Pelottaako koko ajatus? no joo!
Ja mä muuten sitte sain mun unelmieni kengät sitä suurta päivää varte, jee im so happyyy :)! Kuvaa tässä ja todiste siitä et ne tosiaa on mun ja ettämulla o söpöt heppatyttöpohkeet <3

6 kommenttia:

  1. Hyvin sopii nuo sinulleee :) Ja tuo tukka kanssa :)

    VastaaPoista
  2. Oot niin hottis ton tukan ja silmälasien kanssa. ;___; Tuu tänne nii puksutellaan vähän. :(<3

    VastaaPoista
  3. Nora: urrr uku oot iha hömppä :) ♥ Ja tulisin heti jos voisin nii sinne käymää:(

    VastaaPoista
  4. Sulllle sopii tosi hyvi nuo hiukset ja lasit! tosi nätit! Jos oot saanu lasit jo 6 luokala, nii ookko heti alkanu käyttää heti piilareita? mut vähä hienot nuo kengät! <3

    VastaaPoista
  5. Ano: voi kiitos paljon :)! Ja en alottanut heti piilareiden käyttöä, vasta sillo oikeestaa ku siirryin ammattikouluu eli 4 vuotta käytin laseja ja si synty se ihastus piilareihin :D Nyt pyrin taas käyttämään laseja enempi ku ne on ystävällisemmät silmän limakalvoille luonnollisesti:D

    VastaaPoista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!