lauantai 12. helmikuuta 2011

ny ska vi baila!!

Eilinen oli ihan mahtava, mun ei siis pitänyt lähtä mihinkää vaa painuu pehkuihi aikasee, mutta sitte Teo ja Jonna suostutteli mut lähtemään käymää Londonissa ja lähin sit sinne moikkaamaan Tanttua ja voi että se on kuuma ja komee ku se tekee työtään, silmä iha lepäs siinä katellessa :D
Ja sain myös aivan ihania drinksuja, tais Tanttu panostaa ;)

Oli myös aivan ihanaa tutustua Jonnaan (joka on siis teon, tanelin kämppiksen tyttöystävä) ja mun on pakko sanoa että iha huippu nainen kyseessä! Me molemmat ollaa Parturi-kampaajia eli ymmärretään toisiamme! :D

Meijä baarireissuha lähti Alepubista ja sinne meni mun Ale-neitsyys, tosin emmä ois sinne päässy ilma Teoa, koska paikkahan on K22. Siellä join sitte yhen siiderin, minkä Teo tarjos (kiitos siitä :)
Ja päästii tosiaa siks sinne ilma paperia kyselyjä, ku Teo o siellä duunissa jee :)


Matka jatku si pian Londoniin, eli päämääräämme. Paikkahan oli eilen K24 ja mulla ei ois ollu mahdollisuuttakaa ilman suhteita. Onekks sellasia oli ja pääsin seuraamaan miestäni työssä ja nii, juomaa mahti drinkkejä sekä kuuntelemaan ku ihmiset laulaa karaokea iha päissään. Onneks en ite menny, koska olin loppu illasta iha söpössä humalassa...:D

Mä hengasin melki kokoajan tiskillä ja juttelin Teolle, Jonnalle, Tantulle ja sitte jollekki vanhemmalle miehelle joka selitti et näytän rovaniemeläiseltä ja että Tanttu ja minä ei olla samalla aaltopituudella et sen näkee Tantun silmistä...riiiight. Ja pia kuullemma tulee ero.. aika hurjaa ja naurettii sitte Tantun kaa kyseiselle analyysille kun sen sille kerroin. Mutta sainpa pari ilmasta valkovenäläistä tuon analyysi-miehen ansiosta..

Pilkkuun asti tosiaan olin ja poistuin sitte 3:45 baarista ja suuntasin mäkkii odottamaa Tanttua, ku se pääs vasta puol 5 kotiin päi. Noh, se sitte osti ateriansa ja mentii niille, mä jopa vedin siitä annoksesta yhe ranskiksen ja mentii sitte nukkumaan. Aamulla heräsin ilman darraa ja kauhee pirteenä joten ilta oli totaallisen onnistunut!

Kiitos ja kumarrus seuralle, millo uusiks? :D

pst. kuvaa en voinu ottaa ku kamera oli kotona, mutta mulla oli tukka isona ja otsis oli vedetty taakse sekä puin mun tavotehousut ja Tantun mustan kauluspaida päälle, se oli hiema iso nii kelasin etten herätä kenenkää huomiota, mut olin väärässä :D Noh, onneks mussa on ees vähä viehätysvoimaa ja jätkie hätistely on varattuna iha jepa hommaa :p

Ja huomenna tosiaa Nooralle, missä aiotaan puurtaa opinnäytetyön parissa! Mun pidennykset otetaan myös pois, jota suren jo nyt, mutta no can do. Mulla on takaraivossa semmone takkupesä että niistä on luovuttava. Huomenna ehkäpä saatte kuvamateriaalia kyseisestä toimepiteestä ja pääsen iskee tänne sitte kuvan missä oon taas lyhythiuksinen ja mun tukka o varmaa nyt aika muodoton moppi, nice.
Noh enköhä mä pia pääse tätä leikkaa !

Mites teidän viikonloppu meni tai mitä aiotte vielä tehä?

4 kommenttia:

  1. hei nähään joku viikonloppu esim ens vklp tai jotain kun oon tulossa varmaan jyväskylään, ois kiva törmäillä esim baareilun merkeissä :)

    VastaaPoista
  2. Julja: hei nähää vaa!:) Ja riippuu si mihi baarii meette,mulla ei nääs oo kamalasti varaa hehe. Mut jos meette vaik passionii alottelee tjsp nii tottakai tuun sinne moikkaa!:)

    VastaaPoista
  3. Hei mun pitäis joskus raahautua kanssa sinne ja saisit viedä mut kaikkiin hyviin baareihin! :o <3

    VastaaPoista
  4. Maria Isabella: hei raahaudu toki :) London on musta iha huippu mesta,mut sinne on vaa perjantaisin K24 ja pääsin ny suhteilla ni.. sinne en sua voi viiä mut on tääl onneks muitaki hyviä!:D

    VastaaPoista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!