keskiviikko 2. helmikuuta 2011

Kipeyttä

3 päivän kipeenä olo vatsa-/mahataudissa ei oo kenestäkää jees ku siihe vielä lisätään kuume.
Mut mulla on onneks fiilis et oon voitonpuolella! En varmaa oiskaa jaksanu enempää tällästä, koska mua jo turhautti sekä väsytti ja vihastutti koko tauti. Eilenki illalla tuntu et ärsyttää koko maailma ja sen sisältö.
Onneks tänäaamuna mut herätti tunne joka oli oksettanu pari päivää ja se tunneha oli nälkä! Niimpä mä vetäsin heti noustessani leivän ja limsaa naamarii ja ei oo paha olo palannut, jesjes:)

Äsken mä sit rohkastuin käymään about tunnin kävelylenkillä siskon ja koiran kaa, iha vaan sen vuoks koska mua turhastutti tää kotona nyhväys.  Nyt olo on tosi jepa ja toivottavasti pysyyki tälläsenä, koska huomennaha on suuntana koulu (joho mulla on jo ikävä!)

Loppuun vielä lisään kuvan minkä otin itestäni Varkaudessa Vilun ihanalla kameralla ja kameran omistaja on muokannu kuvan. Jee kiitos siitä (ja muutenki mahtavasta viikonlopusta varkaudessa josta ois tavotteena tehä postaus kuha saan tarvittavat kuvamateriaalit!) :)


Toivottavasti te ette oo sairastellu ja ootte saanu nauttia ne parit päivät aurinkoisista keleistä mitä tässä nyt on ollu!

4 kommenttia:

  1. mullaki oli toi mahatauti ja hyi että oli tuskaa.... onneks sääki selvisit elossa :DD:D

    VastaaPoista
  2. jennika: aavoi ei! otan osaa :( je jepjep, juuri ja juuri henki pihis loppuvaiheilla:D

    VastaaPoista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!