sunnuntai 13. maaliskuuta 2011

Lupauksien täyttymys: kuvarikas postaus!

                                                  Okkkei eli moikka vaa kaikille! :)

                                                 Kuva (c) Minna, Muokkaus (c) Vilu

Eilen mä vihdoin sain Minnan avustukselle iha jepa kuvia jota voinkn iskee tänne sitten läjän :D
Seassa on myös mun iha ite ottamia kuvia omalla kamerallani ja nyt voin siirtää ne koneelle kun on siskon kaverin siirtojohto lainassa, yey :)
Kuvia ei oo kyl hirmusti muokattu, koska oon Tantulla ja mulla menee hermo mukamas sen niin hienoon muokkausohjelmaan joka on nimeltään Jasc Paint Shop Pro 9 ? onko kellään kokemusta tollasesta? Jos on, saa antaa vinkkejä mite silläki muka muokkaa hyvin, mä en ainakaa osaa :--D
No anyway, onneks yks kuva on muokattu kiitos Vilun. Muutenki, mä en uskalla muokkaa tällä koneella yhtikäs mitää vaikka osaisinkin, koska tää näytää kuvat iha sikke väririkkaina! eli kyllä,naureskella täällä saa muokatuille kuville, kun taas muilla koneilla ne on niin lameja ku olla ja voi, tyhmää!


Mut nyt niihin kuviin, missä tosiaan näkyy myös mun uusia ostoksia!


Eli iha ekana päivänasu johonka kuului:

Juikin Farkkutakki: Italian outlet village 40e(?)
Mekko(jota pidän paitana): JCn outletmyymälä 10e
Leen Farkut: JCn outlet myymälä 40e
Bootsit: Italia 70e
Pöllökoru: siskon

Sit tarkempaa kuvaa tosta paidasta/mekosta eli se sisältää tollasen jipon selkäpuolella, tykkään kovasti :) Ainut miinus tossa mekosa on, että se sais olla kireempi selästä, mut koska mahaki pitää ottaa huomioon oli pakko ottaa isompi eli L-koko :( Harmittaa kyl vähä, kyllä se M ois kans ollu aika jepa mut no, aina voi kaventaa :)


 Sit tässä vähä parempaa kuvaa mun kenkuleista! Samaan kuvaan änki myös mun koira Iitu
joka on ollut pari päivää niin hellyydenkipeä että ryntää heti syliin kun saa mahiksen :3 ♥
Saatiin kyllä aika kiva kuva jos huomioidaan se, että iitu vihaa kameroita ennemmän ku mitää muuta, mutta eilen kyllä neiti selvästi poseerasi nätisti:) (muokkauksesta kiitos vilppa!)

Kuvissa muuten pahoittelen mun tukan väriä, se on ihan haalistunut kun en oo nyt kolmen viimesen hiustenpesun aikana jaksanut smäsmäillä värien kanssa, sortsa mutta omapa on pääni :(

Mutta sitten astetta vanhempiin kuviin, missä näkyy kirppari ostoksia ja viimosena mun uusin vyö!

  yökkäri 2.5

 
                        Kauluspaita 2e (kuvassa myös ne Jimm&Jill farkkulegginsit 30e)
                                                            Laukku 4e
                                                    Adidaksen huppari 4e ♥
                                                             Vyö 6e, Mick's


Elikkä siinä sitte vähä kuvarikkaampi postaus! Mitä pidätte mun uusista ostoksista? Tosiaan tampereelta ostin nuo vaaleet farkut ja sen paita/mekon ja oon tosi tyytyväinen löydöksiini!
Ah tampereella myös muuten käytii kattoo musikaali nimeltä: Show must go on ja suosittelen todellakin kaikille!!!             
Mutta eipä mulla tässä varmaan muuta. Arkisin tulee tosiaa aika köyhää postausta, koska oon nyt työssäoppimassa ja se imee kaikki mun voimat. Nyt tunnen itteni kyllä energiseksi ja voisin suunnata piakkoin salille,jee !

Mukavaa sunnuntaita kaikille:)           

13 kommenttia:

  1. Urrrr rakastan sun uutta tukkaa, se on nami. ♥

    VastaaPoista
  2. Oot kyl nii hottiskuumisihana ettei oo yhtää reiluu. :( <3333

    VastaaPoista
  3. Nora: Kato kuule peiliin rakas pönttöpää :( <3

    VastaaPoista
  4. aaawwww sun hiukset on tommoset ihanat (:: ja ihana toi vyö ja kengät ja muukki (::

    VastaaPoista
  5. miten oot löytäny noin hyviä kirppariostoksia! aaa..... vitsit että näytät hyvälle !

    VastaaPoista
  6. Ano: voii kiitos paljon :)!

    Noora: mä en nii tiiä! ja se et olin ekaa kertaa kunnolla kirpparilla nii kävi kyllä tuuri! ja kiitosta paljon :3

    VastaaPoista
  7. halvan hupparin oot löytäny o; ja vielä adidaksen o;;

    VastaaPoista
  8. Ano: Niimpä!:) Kirpparishoppailu kannattaa! Mulla oli tossa vielä semmone mäihä, että kyseine huppari tuotii sinne just ku kiertelin siellä ja iskin sitte heti kiinni kun se laitettii rekkii :D

    VastaaPoista
  9. toi sun tukka on ihan mahtava!! :)

    voisitko joskus esitellä sun hiusten historiaa(eli kuvia sun erilaisista hiustyyleistä?) :)

    VastaaPoista
  10. linnea: voi kiitti paljo :) Ja joo voin toki, kiitos ideasta ;>

    VastaaPoista
  11. sulla on järjettömän ihanat hiukset ! =o

    VastaaPoista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!