tiistai 8. maaliskuuta 2011

Vuosisadan väsymys ja naistenpäivä.

Mä en halua ihan oikeasti vaikuttaa siltä, että mä olen kuollut ja mua ei kiinnosta kirjottaa tänne. Tottakai kiinnostaa!
Mä oon vaan kuolemanväsynyt ja se johtuu siitä että mulla alko työssäoppiminen ja koska tänään oli vasta 2. päivä niin jänskättää aina aamusin ja varsinkin öisin ja en saa unta... hienoa.
Yksi syy miksen saanut unta su-ma yönä oli myös se, että mun pupu oli juhlimassa synttäreitään ja tuli 3:15 kämpille ja alotti yrjöämisen :D Onneksi sitä kesti n.30 min vaan ja sitten se olikin sammunut kun menin peittelemään sen sohvalle.. söpöä :)
Seuraavaksi tulikin pupun kämppis kotiin kaverinsa kanssa ja laulu raikui ja kello oli jotakin 4-5 suuntaan. rasittavaa..
Asiaan ei auttanut se, että olin muutenkin saanut unta vasta 2 aikaan yöllä ja heräilin sitten aamu(yöstä)täkin kamalasti ja nukuin siis yhteensä ehkä jonkun 4-5h.. huhh!
Viime yö meni jo vähän paremmin, onneksi.

Toinen syy siihen, miksen ole postaillut on se että olin tosiaan siellä Tampereella ja sitten lauantaina kaverilla missä iskin sille pidennykset päähän ja mun tukkaa leikattiin ja lauantai-iltana kiisin pupulle että pystyin sunnuntaina menemään syömään sen ja sen porukoiden kanssa.
Käytiin Jyväskylän Foodissa ja suosittelen paikkaa kaikille! Etenkin opiskelijoille ihan unelma paikka! Ruoka-annokset on 10-15e luokkaa ja vatsan saa varmasti täyteen :) Kaikenlisäksi paikka on viihdyttävä.
Sen lisäks sainkin maailman parasta kakkua, nam. (eli feilasin mun herkuttoman maaliskuun...:D!)

Nyt tuntuu että oon jotenkin hurjasti höpöttänyt kaikkea.. ja ois vielä hurjasti asiaa! mm. se että löysin eilen aevan ihanan vyön ja se oli vaan 6e!!
Mutta huomenna tai ylihuomenna (hetikun on aikaa) lupaan tehdä postauksen täynnä kuvia niistä kirppariostoksista, tamperee ostoksista ja tästä uudesta vyöstäni :3

Aini! ihanaa naistenpäivää muuten kaikille:) Mä sain tänään kaupungilla myös ruusun sen kunniaksi kun niitä siellä jaettiin ja halin kaupan päälle, vähän tuli hyvä mieli :)
Naiset: miten te muut juhlitte naistenpäivää? saitteko lahjoja tai ruusuja vai maailman sulokkaimman pusun joltai rakkaalta? Saittepa tai ette, toivottavasti ootte tänään katsonut peiliin ja hymyilleet, olleet ylpeitä itsestänne. Hyvä me naiset!

Hyvät yöt ja pahoittelen taas kuvien puutetta mutta hyväähään kantsii odottaa.. ;)

5 kommenttia:

  1. Mä en oo mitenkään ihmeellisemmin juhlinu naistenpäivää muutaku mähöämällä karkkia ja sipsiä.Joten iha kiva naisten päivä ja normaali . :-)

    VastaaPoista
  2. mulla ärsyttää tosi kovasti ku en pysty liittyyn sun lukijoihin :--(

    VastaaPoista
  3. Ano Noni mut hei toiha kuullosti just hyvältä päivältä! joskus rentoutumine aka mässy on jotaki parhautta!:)

    Ano2: osaatko sanoo yhtää miksi näin?:O

    VastaaPoista
  4. En kyllä tiiä! :--( harmittaa tosi paljon.
    Siihen tulee aina tällänen: Pahoittelemme...

    Emme pysty käsittelemään pyyntöä. Yritä uudestaan tai palaa asiaan hetken kuluttua.
    .. Ja jos sitä kokeilee uueastaan tai palaa asiaan hetken kulutta nii tulee sama. Ärsyttää tosi paljon!! :--(

    VastaaPoista
  5. Ano: o ou :( ei kiva! toivottavasti alkaa pia toimimaa ja pääset iha lukijaks :)!

    VastaaPoista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!