keskiviikko 2. maaliskuuta 2011

Pikainen päivitys!

Ei, en ole kuollut enkä tänään ollut edes kiireinen, mulla on vaan kameran siirtojohto hukassa (thnx mom) ja sen takia en voi julkaista mun kirppari-postausta joka on jo odottamassa vuoroaan...

Huomenna mä kumminkin lähden Tampereelle ja sieltä tulee vielä lisää kuvasatoa aivan varmasti, joten saatte nauttia pitkästä ja kuvarikkaasta postauksesta, kunhan siskoni saa aikaiseksi pyytää kaverilta samanlaista siirtojohtoa lainaan mimmosen mä omistan/omistin kanssa!

Eilen myös alotin 6viikon tehokkaan ruuan ja liikunnan seuraamisen, koska mulla on tavotteena laihtua 4kiloa ennen valmistujaisia... mahdotonta se ei ole, mutta vaikeaa kylläkin.
Skarppaankin kunnon alun mässyttömällä ja mahdollisimman alkoholittomalla maaliskuulla! (eli meinaa sitä että mässyt=herkut ja mahdollisimman= ei yhtään, koska se oli ainut sana joka sointui maaliskuuhun.)
Mun on sikke vaikee pysyä erossa herkuista, mutta jos sen teen palkitsen itseni ruhtinaalisesti vaikkapa ihanalla illalla poikaystävän kanssa shoppailureissun jälkeen! ja sipseillä sekä suklaalla.
Ja mitä kaloreide ja proteiinie ja hiilarie yms laskemisee tulee, nii vältän stressin sillä, että liityin kiloklubi.fi-sivustoon (liittyminen ilmaista) ja siellä voi tehdä ruokapäiväkirjaa mikä laskee automaattisesti kaiken ja se jelppaa myös liikunnan ylösmerkkaamisessa :) Sitten siellä on myös edistymistaulukko!
Sen kanssa pitää vaan olla itselleen armollinen, koska se haluaa just tasan tietyt määrät kaikkea, että ruokavaliosi näyttäisi kokonaan vihreää joka päivä, eli jos joku haluaa kokeilla niin maalaisjärjen käyttö on sallittua kun tutkailee sitten mitä ja paljonko on syönyt! Ja mä nirhaan itteni, jos joku tän vinkin avulla alkaa mättämään 400kcal päivässä! Naiset syökää minimissää se 1500kcal ja miehet saatte vetästä hyvällä omallatunnolla 2000kcal (tosin riippuu,mite kaikki on tottunut jo aiemmin syömään.) Mutta sivusto ei siis ole anoreksiasta haaveileville! terveisin: äitinne.

Mutta ei mulla tähä hätää muuta. Nyt meen pakkaamaan ja nukkumaan ja aamulla pirteenä tamskereelle!
Hyvät unet kaikille :)

2 kommenttia:

  1. Tykkään sun blogista ja PALJON! vaikka oonki iha vasta alkanu luukemaa mut iha sama :D

    VastaaPoista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!