keskiviikko 23. maaliskuuta 2011

Olenko minä tuleva parturi-kampaaja?

Aika hassua, että 2. opiskeluvuonna Pa-Ka koulussa ajattelin et ei hitto, tää ei oo yhtään mun juttu, päästäkää mut pois täältä ja nyt taas työssäoppimisen aikana oon jopa alkanut nauttimaan hiusten väkertämisestä ihmisille.. mitä on tapahtunut?
Noh ehkäpä mä uskallan koittaa Pa-Ka hommia kesän yli, mitä mieltä ootte? löytyykö musta munaa siihe=D?

Hei sitte vielä mukavaa yllätystä ja jännitystä kaikille sillä TÄÄLTÄ löydätte iha huippu arvonnan mistä voi voittaa sikkemakeet merkkiarskat! ja on muute muutenki aika nannuli blogi eli sinne vaa tutkimaa ja osallistumaan arvontaa et varmasti voitatte ne mun nenän edestä ja saatte sitte lällätellä mulle,right?:D

Loppuu vielä pari kuvaa viime syksyn Italian matkasta! oh godd ku ikävöin sinne!

pst, kunno postaus tiedossa kera kuvien on varmaa vasta seuraavassa kuussa kun kiirettä pitää,pahoittelen :(
Toki koitan tehdä nyt vklp tukkapostauksen vanhoista hiuksista kun semmosta toivottiin mut kattoo miten käy.
Ja hei! postausideat ovat aina tervetulleita!

Mukavaa viikonjatkoa :)!

                                                          Turistiposeerausta hotellin parvekkeelta..
                                               siskolla se on aina iskemisyritykset päällä >:3
                                                           ihme turisti keikistelyä.. :D muikeena
                                                             fontana di trevin edessä!
                                                 Italiastaha saa mailma parhaat  jädet !
                                                               tais vähä väsyttää?=D
                                                             colosseum :)

Jos muuten haluutte, voin tehdä Italian ja sitä ennen tapahtuneesta Espanjan matkoista postauksen (maisemakuvia ja omaa pärstää..) jos kiinnostaapi?:) Seuraavana kesänähän mulla onkin suuntana Pietari ja maybe Lontoo, mutta tyydyn toki Tukholmaankin. Saas nähdä miten käy ;)

4 kommenttia:

  1. ''Se näki sun kassit ja painu vittuun?'' Eli oon sitä mielltä et sulla jos kellä on ehdottomasti munaa siihen. ;----) ♥

    VastaaPoista
  2. Vilu: eijejejeji hahahah en kestä :---D Minä vuonna tuoki juttu oli ja vieläki pistänee naurattaa?=D Noh,ehkäpä pitää koklaa ja kattoo onko pia suuret pallit tulessa "hehe" ;--)

    VastaaPoista
  3. Aaaa ihana postaus :-----) tee kans postaus siitä espanjan matkasta jooko?

    VastaaPoista
  4. Kata: voi kiitos kataa:) <3 ja okei minäpä rustaan joku päivä siitäki jotakin :>!

    VastaaPoista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!