perjantai 18. maaliskuuta 2011

Pika päivitys..taas.

Rustaan tätä "kirjotelmaa" nyt töissä eli työssäoppimassa ja voin kertoa että kiirettä pitää elämän kannalta. Illalla oon oikeesti niin väsy ettei mikään blogi jaksa kiinnostaa ja päivällä ei ehdi ku kiinnostais.. Viikonloppunaki oon duunissa ainaki lauantain, että kattoo mitä saan sunnuntaina aikaan. En lupaa mitää.

Tässä kiireessä ja väsyssä ei jaksa ees treenaa ja tuntuu et lihon, hienoa.
Noh, onneks kesällä on varmaankin vähä enempi aikaa reenailla! toisaalta, toivon kovasti hirmusti töitä kesäksi!

Tänään tein näytön ja leikkauksesta tuli aika cool "pisaran"malline! Pomo kehu hurjasti ja asiakas tykkäs samoin myös minä ja asiakkaan kaverit ;) Eli jesjes ja aplodit mulle!
Eilen olinkin sitte auttamassa Cutrin-kouluttajia eli seki päivä oli häsellystä, varsinkin kun menin kaverin kanssa sinne 8 ja työt alkoi 9.30 =D NOH saatiimpa ilmanen hotelliaamupala et jaksettiin venaa, kyllä kelpasi olla ajoissa!

Mitähä muuta on tapahtunut? can't remember... Huomenna on ainakin illallinen iskällä ja ajattelin kokeilla yhtä jännää kiharakampausta iha omista luonnonkiharoistani (kyllä mulla on luonnonkihara jonka suoristan about joka aamu) siksi illaksi, kuvaa saatte varmasti nähdä jos se onnaa!

Mukavat viikonloput kaikille, minä valmistaudun henkisesti nyt pumppiin jossa pääsen nostamaan rautaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!