keskiviikko 26. tammikuuta 2011

I need money!

Huomenna on luvassa työpäivä, kyllä.
Mulla on koulusta vapaapäivä ja ajattelin repiä sitte huomenna tapetteja ja ansaita rahaa, minkä voin tuhlata heti huomenna, kuullostaa ni mun tyhmältä suunnitelmalta että ah ♥
Ainut ongelma on vaa se, että tarviin 50e ja päiväs se on aika vaikee ansaita... noh valmistaudun olemaan töissä 8-18 eli 10h, kyl sillä pitäis jo se 50e saada et saan ostettua legginsit (30e) ja villapaida(20e), kauppana toimii taas Carlings joka o pirun kallis, mutta hemmeti ihana kauppa!

Miks mä si haluun shopata vaatteita? Koska mulla on ollu iha arse olo pari päivää ja mikä auttaa eniten naista tälläsessä tilanteessa? No shoppailuterapia tietysti!
Kuvia mä sitte oikeestaan lupaan viikonloppuna ja hei muute! Mä myös tänään tungin mun tavotehousut jalkaa, damnn ostin sittenki näköjää liia sopivat, mutta ne on 2tuumaa pienemmät ku vanhat fakut, mitkä ostin kesällä, eli oon suhkot happyy :)
Mua vaa jänskättää vähä, että mitenkä ne lahkeet ny o ku vaikuttaa niinii lyhyiltä myhh:( Ehkäpä mä pidän niitä tosi lepakkomaisesti, eli roikutan ja alushousut vilkkuu jos liikoo paita nousee. Joistai se o yöks, mut musta poikatyttö-tyyli on nams, vaikken sitä ehkä iha joka päivä toteuta! Mut silloitällöi se tekee gutaa :3

Viikonlopusta tuleeki huitsin ihana, koska mä lähen perjantaina Varkauteen moikkaa mun ihania tyttöjä: Vilua ja Noraa !:)
Tälläsinä aikoina neki o nii parasta terapiaa mulle, aidot ja alkuperäset ukulit nääs.

Ja koska me mahd. kuvaillaa koska tytsyillä o paremmat kamsut ku mulla, nii oon ottamassa about 3kengät, 3housut ja triljoona paitaa mukaa sekä kaikki tukka jutut ja ja... Eli mun tavarat täyttää koko junan, noh saanpaha matkustaa yksin ku muita ei mahu junaan :)


Btw, saattaapi muute viikoloppuna syntyy mulle vielä uusi ulkoasu tähä blogii, ku nuo mun tytsyt o vähä kokeneempia bloggaajia nii ne osa tehä vaikka mitä temppuja :O
Ja huhhh, viikonloppu on muute: treenivapaa! mmh seki tekee gutaa sillotällö ku tuntuu et väsyttää!

Loppuun isken vielä pari vanhaa kuvaa! enjoyyy!

                                                 Espanjassa vuonna 2010!

             Kesällä käytii Minku kaa mäkkeilee, rento poikatyttö-tyyli oli tona päivänä loistossaan yey!

          

6 kommenttia:

  1. I like your blog.
    See also my blog and becoming a constant reader, I'd be happy:)

    VastaaPoista
  2. koska sulla on ollu punertavaa väriä tukassa hä?! ;OO
    tykkään sun blogista hei iha hulluna, mut en vissii oo naisellinen nainen ku en shoppaa sillon ku mua masentaa :<

    VastaaPoista
  3. nadjanna: toi punertavuus johtu iha siitä,et mulla tuo etuosa hiuksisa oli sillo vaalennettu ja ei se sillo iha vaalee ollu ni ni se jotenki tos valos heitti punetavaks:D en ees ite huomannu sitä, eli aika hyvi bongattu ;)!
    Ja no, mä en tarkallee tiedä kui moni naine shoppailee terapian merkeissä, mutta sen tiiän et oot sä naisellisempi ku mä:D Mitä sä sit teet jos sua masentaa?:O Uusia vinkkejä on aina kiva saada!

    VastaaPoista
  4. Mmiksen tienny et sul on uus blogi?! :-----DDDD Pitää varmaa alkaa lukee selkeesti.

    VastaaPoista
  5. Elmeri: umm dunno :O ehkä oon mainostanu sitä vaa kavereille vähä surkeesti, ku pelottaa et oon liia tyrkyttävä? :--D Mutta jee tervetulloo lukemaa! :D

    VastaaPoista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!