perjantai 1. huhtikuuta 2011

miinusviirus

Kiirettä,kiirettä kiirettä, hyvä että ehtii edes nukkua että yritäppä sivussa blogia päivittää. Oon pahoillani :(
Tänään oon kyllä ollu koko päivän kotona, mutta oon pyhittänyt ajan levolle ja nukkumiselle ja ihan vaa lagailulle, eikä se ollut fiksua. Nyt oon styressaantunu ja levoton, vaikka mun keho huusi lepoa että oikei ruumiinlämpö nousi! Noh, nyt oon taas terve ja duunasin jo äitin tukankin josta tuli muute HIRVEE:D semmonen kulahtanu oranssi vaikka kuparia laitettii mikä ei tarttunu...siistiä. Noh, huomenna heti 10 aamulla ostamaa väri ja eiku värjäämää, jonka jälkeen suuntaan miinusviiruksille, eli aleja parissa kauppakeskuksessa!:) Hope so löytyy jotain, vaikka teinki tällä viikolla ostoksia joista näätte kuvaa vasta huomenna. Liivistä äiti sano, että ne näyttää vähä rintsikoilta?? Saatte kyllä huomenna kommentoida asiaa!
Sitten on viel luvassa pinkki toppi joka o iha luvv <3 ja eräs ankkurikoru, minkä ostin siskon kaa puokkiin kun sen oli pakkopakko saada se.. :D

Noh, eikai mulla tässä muuta kummosempaa. Loppuun laitan vielä vanhaa kuvaa ettei tuu taas vaa mustaa valkoselle joka o tosi ewwiä ja sitä esiintyy liikaa mun blogissa

                                                         mitäs me fiksut :) <3
             "pikktuhmaa irkkiin". Ideana on toi tuoli, kattokaa sitä! Ihana :3 ku puolikas munatuoli!


Palaillan huomenna ja ihanaa viikonloppua kaikille :)!

2 kommenttia:

  1. meitsiki lähtee tänää miinus viiruksille ! jospa kesäkengät löytäisin (tai no ne käyää katteleen äänekoskelta :D) ja jotai kivoi paituleita :-) sun hiukset on oikeesti joku rakkaus<3

    VastaaPoista
  2. -d: Hei kannattaa ainaki käyä Aleksi 13:sta ku siellä o kaikki kengät -20% wohoo! Ja joo,mäki haluisin löytää jotai paitoja!! Ja voi kiitos paljon samoin:)<3

    VastaaPoista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!