torstai 12. tammikuuta 2012

Kuulumisia terkuin lomalainen :)

Huh, nytpä näitä postauksia tulee, mutta antaa tulla!

Oon siis tällähetkellä ihanan sateisessa Helsingissä, mihin tulin lomailemaan, kun työlista näytti 7 päivän vapaata.

Tulin tänne siis eilen ja lähden sunnuntaiaamuna takaisin, koska matka täältä Tahkolle on se 5-6h..

Tiistain ja maanantain oikeestaan vaan pyörin kaupoissa, onneks ei menny enempää kun joku 150e (sis. ruuat ja matkatkin!) Mulla siis on loppuajalle enää joku 50e, joten tänään päätin pysytellä siskolla ja lepäillä, että tästä lomastakin ois hyötyä.
Selkeesti mun stressikynnys on laskenut, koska heräsin tänään niin levollisena, että ei ois tehnyt mieli nousta. Niin nytkin siis makoilen sängyssä siskon kissa seurana, mut se onki vaa makoilua, johon sisältyy aina hetki kissan silittelyä, tai se potkii mua laiskasti.<3

Tosiaan, huomenna oisi tarkotus kuvailla, tai sitten ylihuomenna, kun meen Marulle, johon tulee myös Elmeri, joten laitan ne kuvaamaan mua HA!
Myös vois räpsii kaverikuvia :) (ja illasta bilekuvia...)

Tänään mulla on ohjemlassa suihku ja kaupassakäynti ja ei muuta. Voisin vaikka hakata simssiä, niin ja tehä jotakin ruokaa. Opetella rentoutumaan ja vain olemaan. Nauttia yksinolosta, sillä yksin oon aikalailla ollu täällä nyt (mitä nyt näin Vilua eilen sen 3h ja onneksi muuten näin <3.)

Yksinolo on tosiaan tehnyt mulle hyvää. Oon kuunnellu musiikkia ja vaan miettinyt ja selkeesti aivot raivaa uutta tilaa, kun välillä meinaa itkettää/naurattaa/sunmuuta ilman syytä, mutta jokainen fiilis on vapauttava. Huomenna kyl on kiva nähä kavereita, joiden kanssa oonkin sitten kotiinlähtöön asti :)

Loppuun vielä kuva tiistaina ostetusta paidasta, joka oli Zarasta. Tää kauluspaita varmasti jakaa mielipiteitä, älyttmie puhvihihojen takia, mutta jätin tän Espanjassa ostamatta 40e hinnan takia ja oon harmitellu tiistaihi asti sitä, kunnes löysin tän alesta: 30e <3



Nyt hyvät päivänjatkot kaikille.<3

3 kommenttia:

  1. Iha perseest ku nähäänki vast huome :C Voi Leena minkä teit!!11111666

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No äläpä!! Oltas voitu kuvailla jo huomen aamuna enne bailuja >:(

      Poista
  2. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!