keskiviikko 25. tammikuuta 2012

Päivänasua ja se normaali päivä

Heippa!:)

Taistelin juuri tossa 1-2h kuvien kanssa, vain muokkausohjelmaan siirtämiseen, joten armoa nyt mulle, kun ne ei oo mitään maailman mullistavan hienoa peilinkautta otettuja kuvia, haha!

Tänään siis aamusta heräsin suihkuun ja laittautumaan ihan teitä varten, että saan napattua asukuvat! Ja onhan se ihan kiva välillä laittautua, vaikka meneekin sitten parin tunnin päästä tukka kiinni töihin.. ah mitä tukan kulutusta.<3 Terkuin: ihminen, joka koittaa yrittää kasvattaa tukkaa super boostilla..
 Ja olihan tänään koulutus töissä, joten sain jopa 2 tuntia olla wnb tukkajumalla, tällä tylsällä juurikasvun omaavalla rätillä! Onneksi Jyväskylässä sitten saan juurikasvun piiloon ja värin vähän tasaisemmaksi. :)
Isketääs väliin pari kuvaa, ennenkuin juttu loppuu kokonaan!! Huomaatteko muuten, että oon parantunu tässä kuvien otossa? Tai niitä tulee tiheempään? Johtuu siitä, että mulla ja mun poikaystävän kameralla on syntymässä aikamoinen rakkaussuhde, se ois jo roihahtanu tulee, mikäli tuo akku ei ois niin kakka... mutta no worries, oon ostamassa pian jo uutta >:)

Nassu ei näy, mutta näkyypä kokoasu! (Ja hieno eteinen.)
                                                      Paita: Carlings
                                                      Farkut: Mic Mac
                                                      Sukat: Joululahja!! <3
                                             






Tänään tosiaan työpäivä meni siivoillessa.. missä vaiheessa mä jaksan muka omaa kämppää hinkata puhtaaks, kun töissä viettää n.5h siivoten ja 1h asiakkaisiin? Hmh.. Kiinnostaisko teitä muuten kämppäpostaus?:) Ei tää kummonen oo, mut mun ensiasunto tavallaan! :D

Nojoo.. nyt loppuu jutut kesken! Ehkäpä mä pian painun pehkuihin..

Pst, Tuo miespuolinen asukki tilas mulle eilen nyt viimein joululahjan, johtuen ehkä siitä, että vasta nyt löyty mieluinen... :D Se tulee varmaan parin viikon sisään, sille suon ihan oman postauksen! Can't wait!

Nyt hyvät yöt kaikille, jotka lukee tän vielä nyt yömyöhään ja aamuja kaikille aamuvirkuille!;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!