sunnuntai 22. tammikuuta 2012

töitä töitä töitä..

Mua häiritsee tosi paljon, että bloggaan nykyään niin vähän, niin ajattelin nyt puoliväkisin kirjoitella jotain. Toivotaan myös, että tulis hyvä kuvaussää ja kamerasta ei vaikka nyt loppuis akku, niin sais niitä kuvia vihdoin. Ja jos niistä tulee hyviä, niin lupaan kyllä lisää tän päivän puolella!

Tosiaa täällä Tahkolla taas sama rutiinni: Töitä ja tylsiä vapaapäiviä. Oon myös huomannu, et oon kohta taas yhtä armoton datis, kun sillo yläasteella, ptyi! Onneks ei oo mitään vierotusoireita vielä, sillon pitää nääs vähentää koneella olemista.
Nyt kuullostaa iha tosi tyhmältä tää varmaan teidän korviin, että lorvin koneella ja en postaa, mutta inhottaa edelleen postata ilman kuvia ja toisekseen, teitä tuskin kiinnostaa lukea joka päivä mun samanlaisesta työpäivästä. :(

Helsingissä syömässä
Mulla on muistaakseni 30.1-2.2 vapaapäivät töistä, joten ajattelin lähtä ehkä Jyväskylään. :) Siellä nään kavereita, laitan jonkun värjään ja vähä leikkaan mun tukkaa(!!!) ja sitte kuvia tietysti ja käyn varmaan Killerin kuntokeskuksessa bodycombatissa äitin kanssa.<3
Shoppailuja en nyt jaksa, mulla on jotenkin säästökuuri meneillään, kun on sen verta vähempi töitä, buu :(

Toissapäivänä mulla oli täällä mun työkaveri Noora yötä ja valvottiin johki puol neljään, kun oli niin ratkiriemukasta :D Miten voikaan ihmiset jaksaa hullutella ja riehua niin kauan työpäivän jälkeen ja vielä selvänä? Voi hitsi, oon nii ilonen mun huipuista työkavereista! (Vaikka suurinosa onkin tyylii 9 vuotta vanhempia.. kyllä, olen koko työpaikan kuopus ja mun ikää on ihmetelty monesti. :D)

Ootteko muute koskaa ajatellu, että bloggaus on siinäkin mielessä taitolaji, että on toistamatta omia juttujaan? Sitä taitolaijia en varmaankaan osaa, tuntuu että aina kirjotan tänne melkosen samanlaiset jutut, jos ei ole erikoisia tapahtunut, haha :D

Nyt hyvää alkavaa sunnuntaita kaikille!:)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!