torstai 12. tammikuuta 2012

Tyttöystävähaaste

Sain Noralta haasteen mikä etenee seuraavasti:

Kerro viisi faktaa itsestäsi, millainen tyttöystävä olet. Laita haaste eteenpäin vähintään kolmelle ihmiselle.
 

NEGATIIVISET :(

1. Osaan närkästyä aika pahasti (tosin vaan hetkellisesti), siitä jos rikkoo ihan pienenkin lupauksen. Jos on leffailta ja kaveri pyytää kaljalle, pitäisi leffaillan mennä edellä kun niin ollaan suunniteltu, sillä rakastan suunniteltua aika, niin ettei tule ainakaan tylsää. Niin ja VIHAAN lupausten pettämistä.. kukapa ei!
 2. Saatan kuullemma joskus innostuessani selittämään selittää aika kovaankin ääneen ihan julkisella paikalla, jolloin käännän ihmisten katseita ja toista osapuolta hävettää. Tosin oon nyt huomautettua koittanut päästä siitä eroon, mitenlie oon onnistunut...

POSITIIVISIIN!! :)


3. Tajuan pelaamisen, vaikka joskus siitä sanonkin, mutten tosissani tarkota (älä Tansku lue tätä.... :D)
Oon itekki nääs pelannu wowia,diabloa,CSää ja mitäköhä vielä, niin ymmärrän kyllä sen pelin lumon.

4. Pidän itsestäni huolta suhteen aikana. On tosin totta, että mun paino vähä jojoili yhessä vaiheessa mun nykyisessä suhteessa, mutta oon saanut sen nyt kuriin ja tavotteet on alaspäin! Huolehdin muutenkin pukeutumisesta,hygienista ja hiuksista. Mua suorastaan kuvottaa ihmiset, jotka suhteessa sitte lihoo +10kg siksi koska kattoo vaan TVtä ja syö, sekä ei käy suihkussa tyylii... ew.

5.  Uskollisuus ja avoimuus on ehkä se paras. Uskollisuus on mulle se tärkein, sillä en antaisi itelleni koskaan anteeksi pettämistä. En _ikinä_, vaikka suhde siihen päättyisi, tai toinen sanoisi antavansa anteeksi, toisaalta tää edellyttää myös toiselta uskollisuutta. Avoimuus on varmasti myös plussaa, sillä kerron yleensä sitten mikä on ja yleensä varsinkin ennen nukkumaanmenoa. Mitä sitä suotta venyttää seuraavaan päivään, kun se on sitten kahtakauheempi asia!


Extra, joka on vähän +-0 


6. En oo mustasukkasta tyyppiä, mutta oon flirttailevaa tyyppiä. Esimerkkinä tää mun nykyinen suhde: flirttiä saa heittää toisille, kunhan se on harmitonta, kaverin vieressä saa vapaasti nukkua, kavereide peppua saa puristaa ja tuntemattomille vähä heittää just sitä harmitonta flirttiä.
En oikeestaan ymmärrä, kun niin monet sanoo ettei voisi elää sellaisessa suhteessa, että jossainvaiheessa jompikumpi pettää plapla.. Musta pettäminen tulee helpommin suhteessa, jossa on hirveet rajat mm. et saa edes halata toisensukupuolen edustajia? What.
Joo siinä semmonen avautuminen, hah :D

Oon kyllä ilonen, että oon löytänyt ihmisen, kenen kanssa saa elää vapaasti, muttei liian vapaasti! ;)


Haastan seuraavat ihmiset:


Oma rakas pikkusiskoni : Katsu
Laitetaas mun vanha PT:kin kirjottamaan! :D Eli: Kirsi
Sitte vielä hyvä ystäväni: Sari

2 kommenttia:

  1. Mua suorastaan kuvottaa ihmiset, jotka suhteessa sitte lihoo +10kg siksi koska kattoo vaan TVtä ja syö, sekä ei käy suihkussa tyylii... ew.

    < XDD naurattaa ku just ne mun 9kg rupes tulee ku aloin seurustelemaa eli kattoon telkkaria ja syömää :D:D.d

    VastaaPoista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!