maanantai 30. tammikuuta 2012

Mun koti on niin täällä!

Ah, Jyväskylä.<3 Muutettua pois, oon tajunnut, kuinka paljon tätä paikkaa rakastan. Mä ikävöin tänne Tahkolla ja jotenkin heti eilenkin kun näin tutut maisemat, niin kroppa ja mieli siirty akkujenlatautumis-tilaan.

Tänään oonkin puuhaillut sitten kaikkea mistä tykkään! Mm. käynyt poikaystävän kanssa syömässä, ikkunashoppaillut, käynyt koulussa moikkaamassa ihania luokkalaisiani ja illasta vielä kävin bodycombatissa lemppariohjaajani ohjaamana (Kuntomaailman ohjaaja Viivi) ja nyt äsken tulin saunasta. Tottakai tänään on syöty myös herkkuja mm. maailman paras kanasalaatti Gringos Locosissa ja kotona sitten äitin tekemää kalakeittoa valkosipulipatongilla, ah!

Huomista odotan innolla, sillä sillon mun kaveri laittaa mun tukan kuntoon! Eli tasainen väri tavoitteena ;) Tukkaa leikkaan niin vähän, että tuskin eroa tulette huomaamaan. Sitten ajattelin vähän shoppailla ja mennään ehkä hankkimaan mun toiselle kaverille kielikoru! Sen jälkeen menenkin kotiin laittamaan poikaystävän ja äitin tukat kuosiin, jonka jälkeen kiidän bodypumppiin Killerin liikuntakeskukselle! Huhh, kuullostaa niin rankalta, mutta en malta odottaa! Äitikin tänään tokaisi, että mun pitäis nyt muistaa rentoutua, mutta kun ei kerkiä, ei kerkiä! Keskiviikkonakin on luvassa kaikkea kivaa.. :)
Huomenna lupaan myös raahata kameran mukaan, että saadaan tänne kuvamatskuakin!:)

Nyt mä laitan pari lasia vettä kurkusta alas sekä vähän sitä ihanaa valkosipulipatonkia ja painun pehkuihin, joten hyvää yötä kaikille!:)

T: Onnellinen bloggaaja

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!