perjantai 6. huhtikuuta 2012

Ihanaa pääsiäistä kaikille!

Mä pääsin tänään jo ennen kahtatoista töistä, vaikka piti päästä vasta kolmelta. Toisaalta ei haittaa yhtään, kiva tehä välillä rentoa päivää! oon ylläriylläri kuvaillu tänään, nii tässä vähän kuvasaldoa. :)


Simpsoni-maratooni, wohoo!

Halusin kokeilla jotain uutta maustettua rahkaa! Oli muuten aika pettymys. :/

Takatalvea uhmaten, oli hyvä pukea kesä teekkari päälle!

Pusuja ja haleja teille ihanille lukijoilleni!:)
Eli vielä kerran oikein rentouttavaa pääsiäistä kaikille! Mitä pääsiäissuunnitelmia teillä muuten on?:) Entä onko ollut joillakin munarikaspääsiäinen?;) Mä oon ja pysyn vaa munakiellossa, buhuu!

4 kommenttia:

  1. Mun mielestä toi rahka oli tosi hyvää! (:
    Ja ihanaa pääsiäistä sullekkin. (: Ite oon mässäillyt noita suklaamunia 500 muunkin ihmisen edestä täällä, kun ne yllätykset niiden sisällä on niin kivoja (ja koukuttavia)... D: Mitenkä sitä jaksaa mennä tiistaina suoraan treeneihin ja ehkä maanantainakin ratsastamaan, kun vatsa on ihan täynnä ja tuntuu punkerolta. :DD Noo, se on sen ajan murhe. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä jotenkin petyin, odotin ihanaa valkosuklaanvivahdetta, mutta se olikin hyvin hyvin lime, mutta makunsa kullakin. :) Olihan se kiva raikas toisaalta, mutta yritin löytää makealle korviketta. ;)

      Ja hyvä, että joku on mässänny munkin pääsiäismunat nii voin tavallaa ajatella, että oon ahdannu niitä itteeni.. kai?:D Ja kyllä sä ny treeneihi jaksat mennä, se on tosiaan sen ajan murhe se ja nythän on vasta pitkäperjantai! ;)

      Poista
  2. mä käytin eilen tota rahkaa täytekakun välii (ja vadelmamarmelaadii) *nom* kakkuun se sopii kyllä, yksikseen en söisi :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nojoo, sinne se vois sopia, tosin ottaisin silti eri maun :D Yleensä noi on sairaa hyviä ihan sellaisenaan. :)

      Poista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!