maanantai 2. huhtikuuta 2012

Kevät tulee!

Tänään olin aamuvuorossa ja pääsin töistä kun paistoi vielä aurinko! Ai että mulla on niin kevät fiilis. :) Käytiin mun miehen kanssa kahviossakin kun jotenkin on energiaa, kerrankin! Oon ollu pari kuukautta kun jossai unessa, sen verran ollut matalana tuo energiataso, mutta ehkäpä näköjään pikkuhiljaa antaa tuo aurinko voimaa. :)

Huomenna mulla vähäniinku alkais 3 päivän vapaat, ellen mee huomenna töihin. Sen jälkeen onkin enään to-ma töitä ja se oli sitten siinä. Voitteko kuvitella? Mä en ainakaan voi! 4 kuukautta Tahkolla takana. On kyllä jo tosi ikävä rakkaaseen Jyväskylään. 

13. pvä mun pitäis pitää kavereiden kanssa pikku läksiäiset, siis työkavereiden kanssa. Osasta on tullut jo niin läheisiä, että harmittaa, ettei ne muuta mun perässä jkl, haha! Pari "äitihahmoa" on kanssa mulle ehtinyt muodostua, hehe, mulla ja tytöillä kun on se 9v ikäeroa, oon niiden nappula. :)

Nyt mä alan tekemään itelleni lämpimiä voileipiä ja tänään on ehkä pakko suunnata vielä lenkille! Kamalaa, että jossakin sataa lunta ihan sikkenä, hope so ei tänne tule se lumimyräkkä. :(

Nyt muutama kuva tältä päivältä. Aika yksinkertanen asu mulla, mutta on se mulle aika muodikas, kun vertaa suoriin housuihin ja ruutupaitaan, mitä käytän työajalla ja harvoin jaksaa sitten edes farkkuja pitää.. haha! Että onkin syntynyt vihasuhde noihin suoriin housuihin, mutta pian se on baibai vaan niillekkin. ;) Mutta tuo t-paita on niin ihanan keväinen, että se tulee varmasti kevään ja kesän aikana monesti vetästyä päälle. Rento ja värikäs= passaa mulle paremmin kuin hyvin!

Eteinen on oiva paikka kamerahuorata. :)

Näin fiksulta mä oikeesti aina näytän..

Neiti 168cm näyttää taas ihan tapilta!



2 kommenttia:

  1. I did not know about ur blog and is so cute! i'm following u now :) what about following eachother? :)
    www.meryswardrobe.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aww thank you!:) And welcome! I'll check your blog, when i have some freetime! :)

      Poista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!