torstai 5. huhtikuuta 2012

Vapaapäivä!

Tänään siis oli 8 päivän jälkeen odotettu vapaa ja viimene vapaa täällä Tahkolla työpaikassani. Oon jotenki jo pari päivää vaan kelaillu sitä, että pian muutto takasi Jyväskylään ja takaisin "arkirutiineihin." Koulua ja treeniä, teinin elämää! Onneks saan jatkaa näin hienosti sanottuna avosuhteessa, enkä tipahda takaisin avovaimosta tyttöystäväksi, sillä kesäksi meillä on kämppä keskustasta ja koska isi omistaa sen, se sponssaa mun vuokraosuuden pois, joten vaikka mä oon työtön, on meillä siihen kämppään varaa, jee! <3 Sitten ku Tansku saa jonkun kivan yksiön, niin sielläkin valtaan kyllä puolet ainkin sängystä (ja ehkä vaatekaapista..heh)

Mutta takaisin vapaapäivään! Vapaapäivän kunniaksi oon siivonnu ja pyykänny, sekä käynyt kaupassa. "Wohoo" :D Salkkareiden kattominen telkkarista oli kyllä aika luksusta, pakko myöntää.
Ainut todella järkevä teko oli kyllä se siivous, meidän olkkari oli taas kuin pomminjäljiltä, kun mä oon kuuluisa vaatteiden nakkelija ja en oo työkoomassa jaksanu niitä iltasin siivoilla. Tässä vähän ennen-jälkeen kuvaa ja mä pahoittelen, jos jotkut siivousfriikit saa hepulikohtauksen, tai okei, ei tarvitse olla ees friikki. Ajatelkaa, että näette sotkun iha liian suurena mitä se oikeasti on. Niin mäki ajattelin  työpäivän jälkee, mutta vapaapäivinä on aina pakko tarttua tuumasta toimeen!






Pahoitteluni traumoista. Toivon todella, ettei äiti lue tätä postausta, haha! Mutta, Jyväskylässä kyllä parannan tapani, silloin kun saattaa mm. kavereita tulla vähän enempi käymään kun täällä.. korvessa.. Anyway! On tää kämppä niin kiva kun se on siisti! Sohva vaan sais olla erivärinen ja tuo musta peili on niin turha.. No seuraava kämppä=kivempi kämppä. :)



Päivänasu oli aika rento, mutta en oo tätä sinistä härdelliäkää käyttäny ikuisuuksii, vaikka uusimipia ostoksia! Minkäs sitä sille mahtaa, ettei ehdi työvaatteiden lisäksi muita käyttää :D No Jyväskylässä sitten.. Joko tajuatte, miksi kaipuu Jyväskylään on niin suuri ja hoen sitä kokoajan?;) Perhe, ystävät,harrastukset, vaatteet, siinä jo monta syytä kaipailla!


Ostin muuten miehelle tommosen kivan ISÄNTÄ-pääsiäismunan! Saa pikku yllärin kun tulee raskaalta 10 tunnin työpäivältä kotia. :) Ite herkuttelin jo viimeviikolla pääsiäismunilla, joten niillä en enää herkuttele... onneksi miehelle voi ostaa kivaa ja kaunista ja materialisti on onnellinen, sekä ostamisesta ja antamisen ilosta!

Nyt oikein ihanaa ja rentouttavaa pääsiäistä kaikille! ♥ Toivottavasti edes joillakin teistä on luvassa  ihana 3-4 päivän loma! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!