keskiviikko 4. huhtikuuta 2012

Seuraavan viikon sunnuntaina muutto

Eilisestä työpäivästä ei kertakaikkiaan tullut mitään, kun sain napattua kevätfiiliksen ja muuttofiiliksen. Mietin vain mitä alan ekana pakkaamaan ja milloin ja sitten kun pääsen Jyväskylään niin mitäs sitten tapahtuu! Hassuinta tässä on se, että mulla ei oo minkäänlaista stressiä, vaikka kouluhan alkaa heti! Ei mulla oo töitäkään, mutta sitä mä kyllä jo vähän stressaan, onhan aika ikävä olla  työtön, mutta kunnon kesälomastakaan en kyllä valittais.

Tänään alotettiin miehen kanssa purkamaan tota älytöntä pyykkivuorta ja siinä ole edes kaikkia, mitä pitää pestä, ennenkuin muutetaan. Tullaan siis pyykkäilemään ahkeraan. Tänään ajattelin myös töistä viedä pari tyhjää ranepahvilaatikkoa, että niihin voi alkaa pakkaamaan vaikkava astioita tai vaatteita. Pitää yrittää metsästää myös joitain isoja pahvilaatikoita!

Mulla on tavoitteena, että jos seuraavan viikon perjantaina pidän läksiäiset, on jo oikeastaan kaikki vaatteet/petivaatteet/liinavaatteet ja suurinosa asioista pakattu laatikoihin! Laatikkojen keskellä onkin sitten hyvä viettää kavereiden kanssa aikaa!

Mietin vain, missä ihmeen vaiheessa teen sen kämppäpostauksen, koska ekasta kämpästään olisi kiva saada kuvia. Toisaalta, empä mä kaappien sisältöjä oliskaan kuvannut, joten niiden ennenaikanen purkaminen laatikoihin luulisi olevan ihan ok. ;) Myöskin siivota mun pitää vielä kerran ennen kunnollista loppusiivousta, joten saan siististä kämpästä kuvat, jee!

Odotan kyllä niin innolla Jyväskylää ja sitä kautta treenaamisen makuun pääsyä uudelleen! Ennen kesäähän ehtii vielä pari kiloa puottaa, nyt kun ruokavalio on ok-mallilla ja siihen vielä sitten rysäytetään 4kertaa viikossa liikuntaa!;) Täällä en kuitenkaan ala ruoka- ja liikuntajuttuja sen enempää purkaa, mutta jos mun laihduttaminen kiinnostaa, voi mun aktiivista kilot vs minä-blogia seurata TÄÄLLÄ. Kyseinen blogi päivittyy jopa useammin kuin tämä, mutta tämänkin blogin kanssa aion tosiaan nyt taas skarppailla, kun kesällä varmasti on enemmän kerrottavaa, mikäli tulee se pitkä kesäloma!

Ajattelin muuten kysyä iskältä, jos ois jotain raksahommia kesäksi! Ois niin siistiä, ha! (senkin takia, että mun isoveli oli epäreilun ruskea viimekesänä, kun paiski duunia ulkoilmassa..)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!