torstai 12. huhtikuuta 2012

Pakkaa pakkaa pakkaa

Moikka ihanaiset!

Mä pahoittelen postaushiljaisuutta, mutta mulla on superhyvät syyt: netti toimii vain juuri ja juuri ja mulla on sunnuntaina se muutto! Alettii vasta tänään pakkaamaan, sillä mulla oli ma-ti töitä ja eilen pidin vapaata. Huomenna taas töihin, samoin lauantaina. Ai nii mitenkä tulee kiire muuttaa tän kaiken keskellä kun sunnuntaina n. 12 aamupäivästä pitää olla valmiina lähtöön. Pitää vielä siivotakkin, mukaanlukien suihkuseinät, sauna... huhh! Stressiä pukkaa! Enempää en voi kyllä työvuoroja ottaa, vaikka niitä tarjottaisiinki.

Tänään oon saanu jo petivaatteet/vaatteet/pyyhkeet/kosmetiikan laatikoihin ja vielä viimestellää keittiö miehen kanssa. Kaikki pakataan mitä voidaan.

Tänään on luvassa lenkki, mun on pakko päästä johkin täältä pahvilaatikkohelvetistä. Mutta palaillaan varmaan sitten ensi viikolla, kun olen taas Jyväskyläläinen! <3

Meenkin muuten Jyväskylässä jo seuraavan viikon torstai-perjantai kokoamaan messuja, cool! Ja keskiviikkona on Kuntoporttien avoimet ovet, johon kanssa olen menossa. Ja lauantaina on mun kauan odotettu spinningmaratooni! 3h polkemista, wuhuu!!
Koulujututkin pitäis saada selville seuraavalla viikolla. Että kattoo, paljonko sillonkaan ehtii postailla, mutta uskon, että ensi viikon jälkeen jo meno rauhottuu ja voi taas hengähtää ja postailla rauhassa. :)

Mukavat päivänjatkot kaikille!

2 kommenttia:

  1. Onpas paljon aherrettavaa, tsemppiä sinne! (: <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kiitos :)<3 Enköhän mä selviä jotenkuten. Suomalaisella sisulla vaan. ;)

      Poista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!