sunnuntai 23. tammikuuta 2011

Ikuinen heppatyttö

Tänään soitin mun ystävälle Nooralle ja kysyin siltä että miten on, pääsenkö huomenna ratsastamaan ja pääsenhä mä!

Pääsen totaallisella pilkkahinnalla Nooran kaverin hepalla ratsastaa eli maksan vaa 10e ja mikä parasta: saan mennä miten haluun! Millo vaa käyntiä,ravia tai laukkaa, millo tahansa jotai naurettava helppoja kokorataleikkaa- kikkoja!

Mähä oon siis sisäisesti ollu hyvi kaua heppatyttö, mä kävin talleilla ku olin ala-asteella, siitä on siis aikaa, mut sillo ratsastin vähä yli vuoden ja si sain ratsastuskammon (dunno mistä seki tuli).
Nyt vanhetessa mä oon kyllä ratsastellu satunnaisesti ja ei mua pelota enää, haasteellista siitä on vaa tehny aina eri heppa, ku ei tiiä mite ne käyttäytyy ja mite mikäki käsky niille tehää (on niissäki eroja,uskokaa pois!)

Mulla on kyl vähä ikävä mun ihaninta vakiheppaa Saikkua, joka oli suomenhevonen ja sillo 11, mistä tuliki mielee et silloha mä ratsastelin, siis 11 vuoden iässä koska oltiin samanikäsiä ihmise ikäluvuissa :D
Saikku oli iha valtavan iso heponen ja mä olin pikkutyttö, siinä sitte oliki pohkeide puristelua ja hikeä tuottavaa työtä saada se laiskiainen liikkeelle, mut sit ku sen sai tottelee oli se ihana! Ihana tasane ravi ja laukkaki huhh ♥
Ehkäpä mä joskus palaan Saikun luo, vaikka tunti Killerin Ratsastuskoulussa maksaa yli 20e!!

Sitäpaitsi jos mä ny saisin sitte jatkossaki ratsastaa huomisella Roosa- hepalla vois siitä tulla pienmuotone harrastus joka puhdistais mun mieltä ja kiinteyttäis peppua :---D

Nyt mä vaa pölötin kui innoissani ja onnellinen mä oon huomisesta ja en suo teille oikeestaan kuvia, paitsi yhden mikä otettii kesällä, koska kesäkuvat aina piristää fiilistä!
Huomiselta lupaan sitte kuvia ja ehkä videoakin kuinka pääsen taas ratsastamaan ja kui eka kerta o varmasti yhtä sähellystä :D Toivottavasti Roosa on huomenna mua kohtaa armollinen etten oo pepullani maassa ja saa kiinteytykse sijasta mustelmia!
                                              

                                       Ja sitte viel lupaamani kuva kesältä:

 
                                                           

2 kommenttia:

  1. Mä tilaan sulle Villi Varsan vuosikerran. :3

    VastaaPoista
  2. Nora: Joo :3 ♥ mulle iteasias joskus o tullu jotai villi varsaa, mut se si jäi ku kasvoin ja kasvoin aikuiseksi naiseksi! :O

    VastaaPoista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!