perjantai 21. tammikuuta 2011

Lupaus teille ja ennenkaikkea itselleni

Tänään koulusta tullessa ja kotimatkalla kauppakeskus Forumin läpi pysähdyin siellä yhteen kauppaan ja kyseessä oli mun lempparikauppoja eli carlings! Oli ihaiha pakko pysähtyä koska siellä oli huimat alet vaikka koitan nykyää nii kovin oppia säästämään (sen tavan opettelu tulee kestämään munlaisella wnb himoshoppaajalla).


Noh löysimpä sitte alepöydästä aivan ihanat farkut! semmose tummansiniset ja lahkeessa vetoketjua ja niin ihanan pillit mm! mutta koko oli 2 numeroa liian pieni, joka on alehousuissa aina se juttu mihi kosahtaa mun farkkuostokset: aina on tarjolla liia pientä tai suurta kokoa.
Jokatapauksessa, aloin miettimään että kesällähä nuo jalkaan menee, melkein vannotin sen itelleni sovituskopissa. Vankka ja päättävä katse kasvoille, peilii katsominen ja toteaminen itelleen "mä pystyn siihen"

Mä ajattelin ostaa ne farkut tänää,huomenna tai sitte seuraavalla viikolla, toivottavasti jo tällä viikolla, mutta haasteen aloitan jo tänään ja se iteasiassa alkaa heti ku julkaisen tän tekstin, lupauksen jonka julistan koko netille! Aika hurjaa ja ihana jännittävää sekä vähä paineita tuovaa heh!

Mutta sitten ku mahdun niihi housuihin oon tyytyväinen mun omaan itsekuriin ja päättäväisyyteen sekä aion juhlia saavuusta parhaide ihmisten kanssa, tavoitehousut jalassa. Siis oikeesti voin paljastee teille että; damnn näyttäisin hyvältä ne pökät jalassa joten ne on pakko lisätä must have- listaan! Ja koska vannotin et näytän ne pökät päällä hyvältä, mä myös lupaan laittaa niistä sitten hienon postauksen, niin, sitten kesällä. Sitäennen ette saa housujen ulkonäköä tietää ja vasta sitten voitte kommentoida mun tavotehousuja!

Pitäkää hei kaikki oikei ihana,rentouttava/railakas ja sulokas viikonloppu, nii mäki ajattelin tehdä (ja harkitsen myös kunnon postausta jos aika(=laiskuus) antaa periksi.)
Ja se, että asettavaa itselleni se tavoite minkä ootte halunnu asettaa jo tänään ja laittakaa palkinto odottamaan hyllylle, tai vaikka näkyville ;)
Tavoitteet antaa (ainaki mulle) lisää tsemppiä, motivaatioo ja se että uskaltaa tehdä tavotteita antaa tosikivan tarmon- ja hyväntunnonaallon!

Onko teillä jotain tavotteita mitä pitäisi saavuttaa ennen kesää?


rakkain ja pirtein terkuin: Mokkis

2 kommenttia:

  1. Mullakin on aika samanlainen tavoite, että pienemmät farkut ja sit niihin mittoihin kesään mennes. Liityin muuten Satsiin, siellä kun se kk kortti on 45€. ja 2 kk saan nyt treenata ilmaseks :)

    VastaaPoista
  2. ave maria: se on kyl motivoivaa ku tekee nii:) oho,aika hyvin :O joskus voi hakita sinnekki liittymistä,sillo joskus ku sitä mietin oli se hitsin kallis :s halventunu selkeesti ku kilpailu kiristyy,mut hyvä vaa! halpenis kaikki;)

    VastaaPoista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!