lauantai 15. tammikuuta 2011

Mä oon kaunis, vaikka itse sanonkin ja voin paljon paremmin.

Kotona löllyämistä lauantai-aamuna. Mun piti olla menossa jo tunti sitten, mutta ei ollut kyytiä niin sain luvan löllyä, istua koneella, miettiä asioita ja juoda ihanaa vihreää minttuteetä hunajan kera!

Kuullostaako ihanalta aamulta? Musta ainaki kuullostaa, mutta uskokaa tai älkää, mä tarvitsen sitä.
Vaikka haluun tehä positiivista blogia, koska positiivine ajattelu luo positiivise olon mulle ja toiv. myös muille nii siks ois semmone idea että usei vaa "jeejee"-tekstejä, mutta oisko se ny sit nii aitoo?
Musta ihmisen kuuluu olla välillä möksmöks ja välillä ahistaa, vaikka ois usei positiivisuude huippu, eihä se muute aitoa oo. Koska mä väitän että jokaisella, myös maailman positiivisemmalla ihmisellä on möks-päiviä ja itkupotruraivari-hetkiä.

Mulla on ollut nyt keskiviikosta läskiahdistusta, vaikka oon kyllä liikkunut, mutta keskiviikkona tuli juotua (heippa tipaton tammikuu) ja syötyä pitsaa jossa oli kinkkua,ananasta ja kanaa. Krapulapäivänä vedin sitten kiinalaista ruokaa, friteerattua possua, valkosta riisiä ja hapanimeläkastiketta sekä limsaa oli juomaksi.
Tiedän itsekkin, että välillä saa elää hunginnolla, ei pidä ajatella mitä syö ja juo, vaan nauttia, Sehän on nuoruuden huippu-hetkiä kun on mahdollisuus tehdä tollasia asioita!
Mutta koska mä oon tarkka painostani ja treenistäni +1kg tuntu tosi pahalta, vaikka tosin se on vaa nestettä (kyllä, mä tunnen kun oon turvonnu enkä lihonu, eiköhä jokane naine omaa sen taidon!)
Noh nyt on mennykki pari päivää sitte terveellisesti jos ei mukaa lueta mun velje tekemää ruokaa eile: nuggetteja ja lohkoperunoita uunissa, mutta ehkä annan sen itelleni anteeksi kokonaa, koska oli ihana syödä velje kokkaamaa ruokaa :D
Tänää onneks mä kokaan ja luvassa on kasviksia salaatin lisäksi ja raejuustoa sekä tonnikalaa siihe vierelle!
  tadaa enkö ookki loistava kokki!


Mut mua kummastuttaa kovin kyllä, mistä tää läskiahistus tulee ja muutenkin oon ollu nykyää vaisumpi ku ennen ja eilen aloin sitte kunnolla pohtimaan syitä ja syyksi ilmeni tietty pieni lusmuilu liikunnan suhteen,mutku ei aina voi jaksaa!

                                    


Noh ehkäpä mä oon jankannu mun läskiahistuksesta jo liikaa!
Jote voinki kertoo miks valitsin seuraavan otsikon! Otsikkohan on samuli edelmannin biisistä "mun sydämel on kypärä" ja miks halusin just tollase otsikon näinki synkkää merkintää on se, että onneks mun läskiahistuksia auttaa se, että mä katson joko meikittä tai meikeillä ja tukka laitettuna peilii, hymyilen ja totean itsekseni että kyllä mä oon kaunis. Aika huvittavaa, mutta se aina jelppaa oloa, joskus jopa enemmä ku toiste kommentit, koska mä totean sen itselleni, ihmiselle kene ulkonäköö en enne voinu hyväksyä, en enne treenaamista :)

Tälläsiä löpinöitä tällä kertaa ja tänää saattaa tulla lisääki merkintää, tai sit tänä viikoloppuna koska on tulossa aika löysä aikatauluinen- viikonloppu, mikä on vissii tavallaa iha hyvä, saapaha taas rentoutua.

Hei loppuu viel bonuksena mun uusimmat kengät! Aivan ihanat :) Keskiviikkona tosiaa käpsytin noilla baari-illan ja hyvin käpsytin, vaikka oonkin kokematon korkojen kanssa ja korkoo noissa on joku 10cm, tosi tukevat jalassa ja ihanat ihanat ihanat! Mun jalkaki näyttää nii pieneltä noissa, ehkäpä joskus saatte kuva mis tajuutte kui siroselta se näyttää :)
 Seuraavan postauksen tosiaa aattelin tehdä mun joululoman helsinkiosteluista, mutta nää kengät tungen jo tähä postaukseen ,koska haluun näyttää kaikille kui ihanat, täydelliset, ne on ;)
                                                             30e,spirit store

pstt! jo nyt 11 lukijaa, siistiä!:D 

4 kommenttia:

  1. no mut, ko luin tota edellistä merkintääski, ni totesin itsekseni et kyl sä oot hoikentunu siitä mitä olit joskus -07 :-) ! ja mun mielest on ihana lukea näitä sun merkintöi, ko nää on tällasii. ihania :-D♥

    VastaaPoista
  2. -d: hihi voi kiitos!:)♥ja ohh,kiitti! luulin et mun kirjotus on nii tökeröä mut ihanaa jos joku tykkää!:D

    VastaaPoista
  3. JUMALAUTA NUO KENGÄT! >:O Mulle myös. :-----( <3

    VastaaPoista
  4. Nora: Tule jyväskylään ja nouda omasi : O Spirit storessa paljo kenkiä alessa! Nuoki oli -50% >: )

    VastaaPoista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!