sunnuntai 9. tammikuuta 2011

Who am i?

Tässä sitä nyt vihdoin ollaan! Oman blogin perustamista oon suunnitellu pia jo vuoden ja vihdoinkin sain laiskuuteni syrjäytettyä ja tein tämän! Ulkoasu on vielä vähä blah tylsä, mutta sitte ku saan jonku fiksun ihmisen seuraksi nii osaan tehä siitä hieman omannäkösemmän!
Ensimäine blogimerkintä on varmasti tosi tönkkö ja nii varmaa seuraavat kymmenenkin ja mä pahoittelen, en vaa heti pääse sisää bloggaaja maailmaan!
Tässä ekassa merkinnässä aattelin pölistä ehkä hieman siitä kuka mä oon ja mistä mä aion kirjottaa.

Eli mä käytän täällä mieluiten nimeä Mokkis, en niinkää omaa nimeäni, koska musta vaa on tullu netissä varovaisempi vaikka tosin facebookis kyllä taitaa se oma nimi olla. Oon 18 vuotta, mutta ei tää kyllä siltä tunnu! Mä asun Jyväskylässä ja mun on sanottava, että vaikka tää on yllättävä pieni kaupunki, on tätä oppinu rakastamaan :) Joskus mielis muualle, vähä isompaa paikkaa, mut nii varmaa meillä kaikilla on joskus sellane fiilis. Jyväskylässä on kumminki helppo liikkua, täällä on iha tosi hyvät opiskelumahdollisuudet ja täällä asuu mun perhe (isosiskoa lukuunottamatta joka asuu Helsingissä). Ehkäpä mä joskus täältä muutan, mutta vielä ois tiedossa ainaki pari vuotta opiskelua! Tällä hetkellä tosiaa siis opiskelen parturi-kampaajaks viimestä vuotta, mut ei se oikei se mun juttu oo!:(

Sitte jatkan oikei perinteisesti ja tylsästi kertoen et mun perheesee kuuluu äiti(49), isi (50), isosisko (23), isoveli (20) ja pikkusisko (15) sekä tottakai mun maailma ihani koirani Iitu (6) :) Perheestä ja turrikasta tuun kertoilee teille varmaa si tarkemmi jatkossa!

Mutta teitä varmasti kiinnostaa mitä mä tuun suurimmaksosaks tässä blogissa kirjottelemaan. Mun tavotteena on siis kirjottaa positiivista tekstiä, mutta kai sitä joskus tulee negatiivistaki, mieliala mukaa ;)
Höpöttelen varmaa enimmäksee mun liikuntaharrastuksesta, joka on suuri ja tärkee osa mun nykystä elämää ja sitte kavereista, tyylistäni, tukasta, koulusta ja kaikesta turhanpäiväsestä.
Postausideatki on muute aina tervetulleita!:)

Nyt en saa muuta enää päähäni vaan jo tässävaiheessa toivotan kaikki tervetulleeksi lukemaan mun tökeröä blogia! Toivottavasti pidätte! :)

Ps. koska tämä ensimäine blogimerkintä on kuvaton johtuen siitä etten tee tätä kotikoneella, lupaan seuraavaan postaukseen kuvan jos parikin! Eli nyt saitte oikeesti tosi kuivan ja mauttoman merkinnän, mutta ei huolta koska tää ei tuu jatkumaa näin!

5 kommenttia:

  1. Höpspöps jee! En ollu ainoa tässä maailmassa jolla välähti samaan aikaan! :D

    VastaaPoista
  2. Tuulis: hienoutta!:D
    Katsu: no kato moi sisko !

    VastaaPoista
  3. Ku tuut meille ni tehhää sulle ulkoasu sit. :--D


    Ja jeeee, teretuloo takassi tänne. <3

    VastaaPoista
  4. Vilu: joo sounds like a perfrct plannn !! :D ja jee kiitos<3

    VastaaPoista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!