perjantai 3. helmikuuta 2012

Jyväskylä + voi h*ton HP!

Kävin tosiaan Jyväskylässä, kun oli töistä 5 päivän vapaa ja koska tän viimesen päivän oon käyttänyt 3 tuntia siivoten ja tunnin kokaten, niin nyt annoin sit itselleni luvan alkaa datailemaan, ennen mahdollista iltalenkkiä (ainakin postilaatikolle asti,johon on n. 500m)

Jyväskylässä mun siis piti pitää hirmunen treeniputki, mutta ehdin tasan kerran bodycombattiin, jossa taas melkein löin käteni revähdyksen partaalle, onneksi ei niin käynyt ja nyt vain yläselkä kiittää, jes!:)
Muuten aika meni mm. siihen, että laitoin poikaystäväni ja äitini hiukset kuosiin (niin mikä loma?), mutta toki ehdin myös shoppailla itselleni tukkajuttuja, joista saatte kuvaa lähiaikoina, kun ne kerkiän kuvauttaa!
Etsin myös tuskissani taas matalia ylipolvensaappaita ja yhden olisivat olleet täydelliset ellei mun pohje olisi niin megasuurilihaksikasklöntti.. niimpäniin. No, ootte te pohkeet ihan kivat, ainakin timmit.<3 Mutta nyt saan odotella sitten kevään mallistoja, mistä toivottavasti löytyy ne täydelliset saapikkaat! Etsin sellasia siroja ja naisellisia, ei mitään ratsastuskenkien tai kumisaappaiden tai peräti buutisien näköisiä, vaan naisellisia! Jos jossain olet sellaiset nähnyt ja ihan ok hintaiset, niin pliis, vinkkiä tänne päin!
Näin myös mun parasta kaveria Minkkua, kenen kanssa kuvailtiin sen luotto Nikon D40 "leikkikameralla".
Jee, elikkä nyt pikkunen kuvapläsäys, mikä tuli otettua Jyväskylässä Minkun kanssa!


Näin kävelee ulkona mun hienohelma. :)

:DD Tujakka

Mun uudet farkut! Rakkautta

<3

<3 part 2

Kolmas kerta todensanoo..
Elikkä kunnon kuvapläsäys, haha! Tarkimmat ehkä jo huomasi, että mun tukka on tummempi mitä ennen ja niin se onkin!:) Mun kaveri, Lare, oli ihana ja värjäs sekä leikkas tätä mun tukkaa, joten nyt taas voin olla sujut itsenikanssa ja laitella hyvillä mielin tukkaa!

Ja sitten positiivisista asioista negatiivisiin.. Mun rakas koneeni HP on siis mun valmistujaislahja keväältä, niinkuin ehkä joku muistaa. Noh, se on jo kerran ollut huollossa, koska koki totaallisen sekoamisen ja nyt, kun tämä kaveri on toiminut hyvin n.2kk, niin näppäin irtosi!! Voi kakkeli, mä ihan oikeesti kohta vaadin rahat takaisin ja LUPAAN, että tämä on muuten mun viimone HP! Hmph.
Kannattaakohan mun vaan olla hiljaa ja liimata näppäin takaisin (veljen neuvo), vai soittaa ja raivota HPlle, sekä vaatia rahoja takaisin (mun idea...)

Nyt mukavat illanjatkot kaikille! Mä koitan tosian päästä lenkille vielä tänään, vaikka toi pakkanen puree aika mukavasti.. katsoo miten käy!;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!