perjantai 15. huhtikuuta 2011

Aamulla olen kuin nuutunut kukka ja illalla kuin sammumaton energia.

Musta tuntuu, että oon iltaihmisiä. Sillon tekee mieli nähdä kavereita ja liikkua jaja vaikka mitä!
Toisaalta sitten mä taas väsähdän jo 23 maissa eli ehkäpä mä sittenkin oon iltapäiväihminen?
Suuria mietteitä taasen mulla .. :---D

Eilen mulla oli ihana aamu! Pyöräilin töihin ja sain energiaa kevätilmasta ja vetelinkin sitä syvään henkeen monet kerrat!
Työssäoppimassa mulla oli sairaan mukava asiakas ja taiottiin sille sairaankiva tukka mihi mäki olin huippu tyytyväinen :)
Päivälliseksi oli mun ylläriks just valmistettua kalaa, sieniä ja uunikasviksia, yum! :3
Työpäivän jälkeen oli mukava step tunti ja sitten menin värjäämään Joonan tukkaa ja on se aina niin mukavata :D
Siellä tulee aina niin ylienerginen olo ja nauretaan vatsalihakset kipeiksi!
Värin vaikuttaessä päässä me myös siivottiin Joonan ja sen kämmpisten (Paulan ja Arjan) vessa ja hahah se oli hubaa!!:D
Naurettiin nii paljon ja loppumetreillä joona innostu hinkkaa jopa seinää sillä mopilla...
Mutta tulipaha puhdasta ;)

Muuta ei oikeestaan mun elämässä oo tapahtunut, viikonloppunakin on työssäoppimista ja opparin tekoa... huoh.
Tule jo kesä, joohan? .__.

Haluun pitkiä ja lämpimiä kesäöitä, haluun paahtua auringossa ja grillailla ulkona.. Onneksi ja toivottavasti jo kuukauden päästä voi tehdä niin ♥

Viikonlopuksikkin on ennustettu +15!!! huippua!

Mutta nyt jatkelen työpäivää hörppimällä kahvia ja haaveilemalla vähän lisää. Toivon myös et toi ihana aurinko paistais vielä kuudeltaki kun pääsen töistä ja treenaamasta!

Ihanaa päivää kaikille :)

2 kommenttia:

  1. Aaaa mä oon niin iltaihminen, rupeen virkistyy vasta siinä 9 jälkee illal.... PS. OOT VARMAA AINUT IHMINEN MUN LISÄKS KUKA TYKKÄÄ SIENISTÄ ♥

    VastaaPoista
  2. Kata: huui! sun pitää sitte joskus ettiä ilta/yötöitä!:D
    Ja se on iha hurjan outoa miten ihmiset ei tykkää sienistä?? Ne on IHANIA<3 vähä pannulla kärtsää tai kesällä grillaa nii nomm <3

    VastaaPoista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!