keskiviikko 6. huhtikuuta 2011

Aurinko paistaa ja vettä sattaa, taitaa tulla kevät!

Aivan IHANAA kun on ollu pari yötä nyt plussan puolella ja pari päivää satanut iha vaa vettä eikä mitää sohjoa!
Lumet sulaa hurjaa vauhtia, teiltä aletaan ottamaan hiekkoja pois ja selviää nahkatakissa.
Pitää vissiin äitiltä hakea keskustaan mun tappokorkokengät(<- linkki postaukseen missä ne näkyypi). Vihdoin pääsen rääkkää mun tennareihin tottuneet jalat koroilla ja näyttää astetta coolimmalta :3 <3

Huomenna on luvassa myös lisää ihanuutta jos tuuri on puolellani nimittäin uus tukka!
Puntskuna se pysyy, mutta muuten pidän salaisuutena mitä tälle teen ;) ja kun tietäiski vielä 100% mitä tekee..
Leikkausta tuskin tulee, mutta ken tietää!!

Hm, muuta asiaa mulla ei sinänsä nyt ole, paitsi että! Tänään tuli iha hirvee haikee olo, kun tajusin et vähän yli kuukaus nii oon 19 ja kun tää vuosi on ollut mitä parhain ja tapahtumarikkain ;___;
Tää vuos on nii kasvattanu ja mikä parasta: tehnyt mun aidosti onnelliseks!
No mutta tämän ikävuoden fiilistelyjä seuraa sitten myöhemmin kun kääntyminen seuraavaan ikävuoteen on ajankohtaisempi.

Mutta tällähetkellä oon onnellinen ja kevättä rinnassa eli jeps  ♥

Huomenna palailen sitten mahdollisesti uuden tukan parissa ja kuvien kera päivittelemään jos löydän pupun kameran sen sotkusesta huoneesta! :---D

2 kommenttia:

  1. "hehe säki oot jo vanhus" :-D mä jo meinasin kauhistua että apua mite voit noista hiuksista luopuu, mut punasena ko pysyy ni ootan innolla niitä. sulle sopii ihan sika hyvi punaset hiukset. *_*

    VastaaPoista
  2. -d: yusss, sä oikei sait mut haikeutumaan entistä enempi! No ei kai sentää:D<3 ja joo kyl tää punane iha kivasti imartelee mua nii tässä pysytää :> Mäki ootan huomista innolla!

    VastaaPoista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!