perjantai 8. huhtikuuta 2011

Huomenna ouluun!!!

.. ja tänään ei tule kuvia uudesta tukasta, tai cutrinin tuotepaketista mikä sain lahjaksi kun olin yhdessä cutrinin koulutuksessa assaroimassa, boo me :(
Mutta antakaa anteeks,oon tositosi väsynyt..
Sunnuntaina mulla on kuvia sitte mun kamerassa tukasta ja varmaa oulun matkasta ja mun lakkaamista kynsistä jaja tuotepaketistakin varmaan myös! Eli sillon on luvassa kuvarikasta postausta :)
Hei haluisin kysyy teiltä fiksummilta: Mihin yökerhoon/baariin kannattaa oulussa mennä?
Mun äiti nääs soitti mulle eilen et oulussa mun ois parasta lähteä oulun yöelämään joten why not jos se kerta maksaapi!:D
Ja muuten!! jos mut bongaa oulun kaduilta nii tulkaa vaa moikkaamaan!:)
Tuntomerkkejä:
-suunnillee M-kokoo oleva naine
-heiluu kuullemma peppu ku tuuliviiri kävellessä.
-jos käyttää vihertävänruskeita korkokenkiä, ei osaa kävellä niillä tai sitten jalassa on mustat niket ja niken merkki punane
-punane tukka
-saattaa käyttää piilareita tai laseja (todennäkösesti piilareita)
-nahkatakki jossa on semmone karvareunus
-kova ääninen ja saattaapi nauraa aikalailla...

Että semmosta, toiv. bongaatte ja uskallatte tulla jutskaa!:)

2 kommenttia:

  1. reetta: voi eiiii!!:D ei se mitään kesällä palailen taas sinnepäi ja pitemmäks aikaa:)

    VastaaPoista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!