tiistai 26. huhtikuuta 2011

Raskas päivä

Tänään on ollut ihan sairaan pitkä ja raskas päivä!

Kouluhan alko vasta 12, mutta mä menin jo zumbaamaan puol 11 ja en tosiaan kadu!
Koulua oli sitten12-18 ja meillä oli asiakaspalvelua ja mä tein osaraidat jotka siis vaalensin ja sitten laitoi violettia väriä päälle+ sitte tietty leikkaus... okei ei siinä mitään,vielä oli energiaa!
Mutta sitten mentiin kuvaamaan vielä oppari malli, sekä me opparin tekijät ja sen jälkeen väsytti tosi paljon!

Piristävää oli kuitenki se, että Minna oli laittanut viikonlopun kuvia mun s-postiin ja se sitten jopa innosti tekemään postauksen jossa ois vähä kuvia :)
Elikkä tässä pari kuvaa ylilämpimältä maanantailta!





4 kommenttia:

  1. Mokkis miks oot niin ihana? <3

    VastaaPoista
  2. Nora: puhu vaa omasta puolestas naine:3 <3

    VastaaPoista
  3. kiva toppi, sopii sulle hyvin ! :)

    VastaaPoista
  4. Ano: jee kiitos :) se on oikeesti mekko mut oon vähä käännelly helmoja..:D Toppina kivempi mun mielestä!

    VastaaPoista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!