tiistai 12. huhtikuuta 2011

KUNTOKUURI!

Kevät lähestyy ja mä pyrin samaan ku viimekesänä, kiinteytyä juhlamekkoon.

Tänään mä meen ostamaan äitin kanssa mulle valmistujaismekon ja se tulee olemaan kokoa 38, eli koko, mihi oon päättäny olla tyytyväinen! Mähä oon ollu joskus kokoa 44 eli ajatelkaa kui huimaa ja kui innoissani oon!
Ongelmanaha on se, että tää 38 on vaa vähä piukkis, kun taas 40 o iha liia lörö JOTEN ei auta muu kun alkaa kuntoilemaan ja syömään kunnolla eli terveellisesti nyt tosissaan!

Ajattelin alottaa tän urakan huomenna, koska tänää tosiaan shoppaan ja vietän laatuaikaa äitin kanssa (ja otan niitä kuvia!!)

Kuvista muuten tuli mieleen, tuun kuvaamaan tänne blogiin itteni se mekko päällä ja sitten näätte sen taas mun päällä kun valmistun eli 1.6... katotaa ja vertaillaa sitte miten mun on käynyt, koska kuten ehkä ootte huomannu oon oikeesti maailman huonoin itsekurissa herkkujen ja ruuan suhteen... heh..

Nyt mä kumminkin aattelin tänää muuttaa kotiin, koska oon tän 5vko majaillu mun poikaystävällä ja
a. alkaa iskee koti-ikävä
b. en enää haluu olla riesana
c. saa hyötyliikuntaa kun pitää sitte pyöräillä väh. se 6km päivässä
nii siks palaan kotiin!

Koulu alkaa seuraava viikon ti (nyt oon tosiaa työssäoppimassa) nii sitten alkaa myös juokseminen kouluun, mulla alkaa olla kiire ostaa toimivat kuullokkeet koska juoksu ilman musiikkia ei vaan toimi!

Palaillaan illalla ja mukavaa päivää kaikille! :)

ps. Mä myös samalla koitan muuttaa nyt tosissaa elämäntapoja taas vähä kohti parempaa ja tuun jakelemaan täällä jotakin vinkkejä mitä mä ainaki tuun tekemään!

HUOM HUOM HUOM!!!

Tsekatkaa tsögen ihana arvonta! http://cocothechoco.blogspot.com/2011/04/first-giveaway.html

5 kommenttia:

  1. vinkkejä otetaan vastaaan!! mun mielestä sul on ihan hullu itsekuri, huhhuh miten ootkaa muuttunu yläasteelta !

    VastaaPoista
  2. sä oot laihtunu iha sikana, mitä oot ollu -07 ! (mitä muistelen) ja mä oon ylpee susta ko oot tavoittanu sun tavoitteet ja aaa ♥ ihana oot :-) !

    VastaaPoista
  3. Noora: Okei kiva et joku on kiinnostunut, laitan varmaa kaikki vinkit pelii ku pitänee ottaa taas niskasta kiinni ja tulosten saamine o kokoajan vaikeempaa ja vaikeempaa,mut mielelläni jakelen vinkkejä teillekki mite vois pitää itsekuria yllä! Ja joo oonhan mä vähän.. :D

    -d: Nojoo, niihä mä oon. Mulla on kyllä kuva sieltä ajoilta, vois laittaa sen tännekki iha sitte ku oon virallisesti kokoa 38 nii huomaa eron! ja kiitos paljon <3

    VastaaPoista
  4. Awwww ♥ Kiitos Roosa kun autat mua ~ ♥ ♥

    VastaaPoista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!