lauantai 2. huhtikuuta 2011

ostoksia huonolla laadulla!

Otsikkohan meinaa sitä, että tuotteet ovat jepa laatua mutta kuvat eivät.
Hetki sitten etsintäkuulutin mun kameran siirtojohdon ja nyt on kameran vuoro :( how sad is dat?
Noh jokatapauksessa tuun tekemään nyt mun lupaamani postauksen, koska mulla on vapaailta ilman menoja tai tukkajuttuja, yey :)!
Elikkä varmaan sitten suoraan asiaan! (ja kuvat ostojärjestyksessä..!)

                                                Liivi 16e Mick's
                                               Toppi 9.95e Mick's 
 Elikkä tässä on tää mun uusi liivi, jota mä kyllä rakastan mutta oon saanut kommenttia että se näyttää rintsikoilta? Tarviin tuskasesti teidän mielipidettä et voiko tota käyttääkkään?:(
Yleensä toisten mielipiteillä ei ole väliä, mutta en halua näyttää daijulta...ja kun mun mielestä tuo oli löydös, sen alkuperäne hinta oli yli 30e, mut se oli -40%!!
Ja tosiaa topin ostin siihen sitten alle ja tottakai halusin räikeen ja kesäsen neonpinkin!:D

                              Color Gloss (väri:05 punapyökki), Parturi-kampaamo sitruuna

Elikkä tommonen punanen maski/hoitsikka. Sain tän sitruunasta ilmaseks kokeiluun, koska myymäläpäällikkö oli yks tuttu ja ku tuskailin sille nii ettei löydy mitää hyvää maskia ja en jaksa suoravärejä.. Nooh, se sitten anto ton kokeiluu, mut valitettavasti se ei kauheen hyvin tarttunu näi tummaan mikä mulla on :( Tai no, päälliosa kirkastu kyllä eli jes, muta latvat ei :( Hintaa tolle tais olla joku vähä yli 10e, et jos joku räväkämmän punasenkuontalon omaava aikoo tuota kokeilla nii kertoo mulle heti mite toimi! Mä pidin tota päässä saunassa  sen 20min. :)

                                             Tigi Masterpiece- lakka, 8e/kpl, Hairstore

Joo tässä oli vuosisadan löytö! Tigin lakkoja pilkkahintaa ja syynähä oli se, että parista niille tulleesta lakasta oli puuttunut korkki, mut muuten oli iha täysiä! Innostuin niin et ostin heti kaks. Haha kadehtikaa!! no ei kai:D Mut maailma paras löytö hetkeen :>

                                               Piilarineste, 11.80e, Instrumentarium

                                                          Korkkarit, 23e, Seppälä

Okei nää mä ostin tänään miinusviiruksilta ja miks seppälästä? Enhä mä koskaa käy siellä? Noh nyt onneksi mun kaveri Ellu oli töissä siellä ja sit ku kiertelin sen kaa siellä et se pysty palvelee mua (=ei tarvinnu tehä töitä) nii bongasin sitte nuo ja oon enneki katellu noita jos joskus oon seppälää eksyny! Syy miksen oo ennen ees koskenu, oli se että mua pelotti et ne o liia teinit ja oon si teiniprinsessa jolla on jotkut huorantappokengät.
Noh me kumminki sitten arioitiin noita kenkiä mun jalassa ja päädyttiin siihen tulokseen, et ne on just passelit eikä yhtään liian teinit, joten nyt mä omistan mun kauan himoamat leopardikuvioiset-krokot :3

                                                    Osis Flatliner, 14.80e, Sokos 

Varma ja hyvä suoristussuihke joka pitää mun luonnonkiharan hallussa. Tää oli alessa, joten viittin pyytää äitiä ostamaan tän (muut ostoksetoon iha ite maksanu!!). Eipä tästä tuotteesta oikein muuta sanottavaa. Vakio ja luotettava kumppani, joka on myös kivan riittosa!


Siinäpä sitten oliki mun ostokset! Mitä mieltä?:)
pst, multa oli toivottu hiuspostausta, et millasia hiuksia mulla on ollut, se postaus on tulossa lähiviikkoina, i promise ;) Muita ehdotuksia?:>






14 kommenttia:

  1. kiertelin sen kaa siellä et se pysty palvelee mua (=ei tarvinnu tehä töitä)
    hahahahahahhaa...aivan loistavaa :D
    -Ellu

    VastaaPoista
  2. Ano(=ellu): No mutta eikös se ollut meidän pirukas suunnitelma?;) Oli kyllä nii ihana tavata!! <3 Ehkäpä alaskan nainen vielä joskus palaa.. ;)

    VastaaPoista
  3. juuri näinhä se meni :D tehää sama pirukas suunnitelma toistekki.. ja eihä siitä kovin kauaa ollukkaa ku viimeks nähtii :D
    mut odottelen innolla alaskan naisen paluuta :D <3
    -Ellu

    VastaaPoista
  4. Ano(=Ellu): Jeps! Palaillaan sitten keväämmällä :)<3

    VastaaPoista
  5. tigin masterpiece on parasta ♥ mut se rupee haisee aika ahistavalta ku sitä heittää paljon päähä ja käyttää pari vuotta putkee hhuhuuh

    VastaaPoista
  6. Kata: Joo siin o loisto pito ja noh, ainaki alkuu tuoksu on tosi miellyttävä!:D Joskus joku jopa saattaa kysyy mitä hajuvettä käytän ku on vaa lakkaa päässä ja dödöki hajusteeton haha=D

    VastaaPoista
  7. hehe ostin täsmälleen samanlaiset kokkarit venäjältä vuos sitten keväällä:D eurois ne makso 20e. hitusen alko naurattaa ku huomasin ne kerran seppäläs, tiiä oikee mitä ois ajatellu. mulla ei oo enäää uniikki kengät:(

    VastaaPoista
  8. bömböm: voi eiiii nyt mä vielä muistutin et sulla ei oo niit uniikkikenkiä :( no mut, hienot kengät oot sieltä löytäny ja aattel, sä sait ne paljo halvemmalla, koska noide seppälän kenkien alkuperänehinta oli kumminki 29.95! ;)

    VastaaPoista
  9. MINÄ NÄÄN VAAN HULLUT BOSAT

    VastaaPoista
  10. ei noi yhtää rintsikoilta kyllä näytä, tosi hieno (: ja muutenki iva postaus

    VastaaPoista
  11. Ano: aah helpottavaa kuulla et joku ajattelee tosta liivistä samanlailla ku mä ettei ne näytä rintsikoilta :) Ja jee kiitosta paljon :>

    VastaaPoista
  12. ano: haha , apua:D Mä iteasiassa kerran yritin mut ainaki mu digikameralla laatu on aika...ew:( Mut jos jostai löydän vaippa webi jolla semmossee voi tehä tai jos mu kamera suostuis kunnol toimimaa nii why not!:D

    VastaaPoista

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!