sunnuntai 19. helmikuuta 2012

Älä tule paha lenssu, tule hyvä lenssu!

Niinhän siinä sitten tietysti kävi, että tää nainen sai flunssan. Juurikun talvilomat alkoi ja se tietää niitä töitä vähän enempi kuin normaalisti. No ollaan sitten töissä vähän pihalla ja burana on paraskaveri varmaan seuraavan viikon, luonnollisesti. Mutta flunssa hyvä, edes sinä et saa minusta sitä kiitollisuutta pois, että sain kivasti työvuoroja!

Mun piti tulla kertomaan teille hyviä uutisia huomenna, että olisin huutanut itselleni järkkärin videotoiminnolla huuto.netistä, että sais blogiin vähä lisäboostia, mutta tottakai myyjä oli sulkenut kohteen. Raivostuttavaa sanoisinko. Miksi sinne laittaa kohteita, jos ei halua myydä niitä sitten kuiteskaan..? Kysympähän vain. Noh käytetyn järkkärin metsästys jatkukoon, ties sitten kuinka kauan. Ja tää nainen kun on niin nirso, että haluu sen Nikonin D5100, eikä muita. Alkuun kelpas D3000 sitten D3100 ja nyt ollaan korottu D5100. Onneksi D7000 on liian kallis mun budjetille, jopa käytettynä. Canonia en halua. Ja näistä on turha kiistellä. Kun on vaan ne Canon- ja Nikon-tyypit niin ja tietty sit vaikka Olympus/Sony-tyypit! Sonya itseasiassa voisin harkita, mutta en tiedä siltä mitään hyvää mallia (ja laiskana en jaksa perehtyä). Ja sen videotoiminnon haluan sisältyvän kameraan. Onhan se niin tätä nykyajan "perusvarustoa" järkkäreille, niin siis ainakin harrastelijoille/alottelijoille suunnatuissa malleissa. 

Mun piti tulla teille myös hehkuttamaan, että olisin tilannut uuden urheilutopin ja -kassin netistä, mutta siihen tarvi luottokorttia (mikä äitiltä löytyy) ja sen mielipidehän on, että Jyväskylästä vaikka Stadiumista löytyy ihan varmasti kiva kassi ja paita.. niimpäniin. Muutenhan asialla ei olisi olevinaan niin tulipalokiire, jos ei olisi tuo mun Puman treenikassi sanonu lopputilin ja kumpikin vetoketju meni siis rikki.. great. Ennen Jyväskylää on pakko saada uusi kassi. Äsken soitin äitille flunssaäänelläni ja kuullostin kyllä niin säälittävältä, että se melki jo tilas sen kassin, mutta noh, ei sitten. :D Kaippa mä saan vielä olla joskus vaikee teini, kun enää pari kuukautta saa niin virallisesti olla?;) (nineteen) (pst, maksaisin tietty tilaukseni itse, vaikka teini olenkin ;)!)

Eipä mulla oikeestaan muuta ollut. Jos joku on myymässä Nikonin D5100 vaikka ihan perus objektiivilla, niin mulla löytyy tosta esittelytekstistä s-posti niin saapi ottaa yhteyttä!

Nyt minä kiitän ja kuittaan ja voisin lämmittää mustaherukkamehua. Tää nuha on vain tapettava, keinolla millä hyvänsä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!