torstai 16. helmikuuta 2012

Koulusta soittelua

Tänään mulle iski taas se inha todellisuus takaraivoon, kun koulusta soiteltiin ja kyseltiin millon teen sen näytön ja mites, millon palaan koulunpenkille. Arh, ei siihenkään ole enään kuin pari kuukautta, juurikun on tutustunut ihanasti työporukkaan,työpaikkaan ja Tahkoon. Juurikun tästä paikasta on tulossa tuttu ja turvallinen ja kämpästä mun ja poikaystävän oma koti kultainen!
Mua niin haluttais saada töitä kyllä koulun ohelle, tai edes kesälle, jotta voisi muuttaa omaan kämppään, eikä palata äidin luo!

Mua kuitenkin lohdutti yksi asia asiakaspalveluopettajan puhelussa: taijatakisat ovat juurikin kuin palaan, niin viikko siitä, ja sinne tarvitaan työntekijöitä! Vältän siis koulunpenkkiä viikon, jes!:) Mulle ehdotettiin mm. esittelijän työtä, eli puhun mikkiin ja kerron n. 4min, mitä merkonomiopinnot on yms.. haha!

Toisaalta on hyvä, että mulle soitettiin. Nyt osaan ehkä vihdoin ottaa mun esimiehen kanssa puheeksi, että jospa saisin siirron johonkin Jyväskylän s-ketjun paikkaan ja näin ei tulis työtöntä jaksoa. Alkuun sopisi ihan hyvin osa-aikainen, jospa siitä kehittyisi vaikka vakkarityö Jyväskylään, ah, oisi niin unelmaa. :)

Mutta nyt mä alan suuntaamaan kohti salia, jonka jälkeen Nilsiän keskustaa. Meen vähän shoppailemaan vapaapäivän kunniaksi ;) Ajattelin ostaa treenivaatteita, sillä kevät tekee tuloaan ja se näkyy myös mun jaksamisessa ja sitäkautta treeni-innossa, jes!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

nakkaa kommentti iha rohkeesti vaan!